Wheeljack Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Sippa som ei jentunge jeg... Blir litt for lett rørt av sånne prestasjoner. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 KRISTIN DA????????????????????????????? Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Er jeg som er mest emosjonell her skjønner jeg. Grein som fy da hun gikk i mål jeg Lenke til kommentar
Sjuki Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Når du så at Johaug begynte å gråte av glede når hun kom i mål. Da gikk det ikke mer 1 Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Er jeg som er mest emosjonell her skjønner jeg. Grein som fy da hun gikk i mål jeg Ligger nok i slekta. 2 Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Litt sykt at både Therese og Marit bor mindre enn to timer unna meg. Føler meg privilegert. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Litt sykt at både Therese og Marit bor mindre enn to timer unna meg. Føler meg privilegert. Det er DU som er grunnen!!! 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Litt sykt at både Therese og Marit bor mindre enn to timer unna meg. Føler meg privilegert. Det er DU som er grunnen!!! KUN deg! Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 hva het den sangen som gikk når den skiskytinga var akurat?? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 (endret) The sun always shines on t.v - AHA Endret 5. mars 2011 av AnewZ Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Shurger er en sipper. Jeg òg. Men kun når det kommer til sport. Kan se den verste sippefilmen ever uten å felle en tåre, men når det kommer til sport sitter tårene løst. 1 Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Shurger er en sipper. Jeg òg. Men kun når det kommer til sport. Kan se den verste sippefilmen ever uten å felle en tåre, men når det kommer til sport sitter tårene løst. Samme her. Rart med'et. Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 For en fantastisk herlig deilig emosjonell utrolig artig 3-mil av lille store gull jenta Therese Johaug :!: Og når Bjørgen ikke har en helt topp dag så er det bare så moro at det kommer andre norske å vinner. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 The sun always shines on t.v - AHA den etterpå den litt mer rocka Lenke til kommentar
Quote Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Dette var rett og slett bare helt sykt! Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 (endret) Jeg òg. Men kun når det kommer til sport. Kan se den verste sippefilmen ever uten å felle en tåre, men når det kommer til sport sitter tårene løst. *rekke opp en hånd* Her også. den etterpå den litt mer rocka Den som gikk i bakgrunnen under intervjuet med Neuner? En instrumental av Nightwish - Bye Bye Beautiful. Endret 5. mars 2011 av Gurglemuffin Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Hvor er brillene, Gordon?! Det er i grunn i dag han trenger de. Strålende solskinn i dag. Forrige gang han brukte de var det vel tåke eller noe... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå