Ms. Mango Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Ser ut som om Marit får parkert Kowalczyk også. Dobbelt norsk! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 HOPPENDE PADLING ETTER 30km! :!: :!: I dag er hun i form!!!! 1 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 (endret) Selvfølgelig. Therese har gått utrolig bra i dag, men jeg tror Marit hadde klart å henge seg på, om hun virkelig hadde lyst. Men med den luka Therese har nå, så er det nok ingen mulighet, fordi hun går så bra som hun gjør. Fortjent seier, absolutt. Marit tar da et fortjent sølv. Men hun ser sliten ut, må jeg si. Endret 5. mars 2011 av Vertical^ Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Fytti, begynte å gråte av glede nå 1 Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Jeg blir så glad av sånne bilder, herregud!! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Selvfølgelig. Therese har gått utrolig bra i dag, men jeg tror Marit hadde klart å henge seg på, om hun virkelig hadde lyst. Du er helt ute og kjører. Marit hadde hengt på om hun hadde klart det. Hvis hun hadde klart det så hadde jo heller Terese og Marit sprengt Justyna ilag. INGEN gir fra seg et gull bare for å gjøre det. 3 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Dobbeltnorsk på avslutningsdistansen. Herlig! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 (endret) Naivt av deg og ikke tro at Marit hadde lyst til å henge på. Edit: Vertical Endret 5. mars 2011 av AnewZ Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 HOPPENDE PADLING ETTER 30km! :!: :!: I dag er hun i form!!!! Hadde tatt seg ut om hun drev med hoppende padling etter målgang! 1 Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Kowalzyck angrer nok på at ho ikke bytta ski. Det blei for tungt. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Hoppende padling er ikke noe man "bare gjør" etter et så langt løp Latias. Men eg skjønte hva du mente. Kowalzyck angrer nok på at ho ikke bytta ski. Det blei for tungt. Hadde hun byttet ski hadde hun ikke fått ryggen til Marit igjen, så det er barken og veden det der. Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 HOPPENDE PADLING ETTER 30km! :!: :!: I dag er hun i form!!!! Hadde tatt seg ut om hun drev med hoppende padling etter målgang! Hehe Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 JEg unner virkelig Johaug denne seieren! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Kowalzyck angrer nok på at ho ikke bytta ski. Det blei for tungt. Neh. Hadde hun byttet ski hadde hun vært nærmere ti sekunder bak Bjørgen ut ifra stadion, tror nok ikke hun hadde tatt igjen det du Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Fire norske jenter på topp 4 blir vanskelig hr. kommentator. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 JEg unner virkelig Johaug denne seieren! Japp, enig. Herlig at hun tar det når Marit ikke gjør det. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Fire norske jenter på topp 4 blir vanskelig hr. kommentator. Han sa 6 hele veien, men forsnakket seg én gang.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Fire norske jenter på topp 4 blir vanskelig hr. kommentator. Var det ikke topp 6 han sa da ? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Eg unner alltid de norske gullet eg.... Fire norske jenter på topp 4 blir vanskelig hr. kommentator. Var det ikke topp 6 han sa da ? Mulig han rettet på det, men først var det 4 blandt de 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå