Raste95 Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 (endret) Lørdag 5.mars er det tid for den siste øvelsen for kvinner i årets SKI-VM i Kollen. Sendingen starter 12.00 på NRK1. Som de fleste sikkert har fått med seg, så har Marit Bjørgen underholdt oss med en spennende kamp om medaljer, og ikke minst vunnet GULL på alle øvelsene henne har deltatt på! Så nå lurer jeg på... Hva tror dere om lørdagens 3-mil for kvinner? Kommer Marit Bjørgen til å overraske oss igjen? Eller blir det Kustyna Kowalczyk som stikker av med 1.plassen? Endret 3. mars 2011 av Raste95 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Forundrer meg lite om Marit tar denne også. Blir hvertfall ikke overrasket om det skjer. Håper Kristin og Terese gjør det bra. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Det blir vel ein ny kamp om gullet mellom Bjørgen og Kowalzyc. Bjørgen fekk ein dag kvile frå sprintstafetten og hadde ein ganske rolig etappe i dag. Lenke til kommentar
Raste95 Skrevet 3. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2011 Ja, Marit Bjørgen har vist at henne er i form om dagen, så det blir jo ikke akkurat noen stor overraskelse hvis henne tar 1.plassen. Johaug har jo også vist at henne er i form, men etter det hun har prestert til nå, så tror jeg ikke henne blir å se først over målstreken på lørdag. Men hvem vet... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Johaug er alt for dårlig til en evt. innspurt. Hun er avhengig av å stikke underveis, og ironien i det er at skal hun klare dette er hun nesten avhengig av å få med seg noen på "laget" f.eks Marit eller Steira som begge vil klare å slå Johaug i en spurt. Så det blir vel en mindre edel medalje om det blir noe er eg redd. Steira får vel en fjerdeplass Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Marit på kvinnesiden, Petter på herresiden. EOD. 1 Lenke til kommentar
Raste95 Skrevet 3. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2011 Marit på kvinnesiden, Petter på herresiden. EOD. Tror Marit Bjørgen tar GULL på lørdag... Men når det gjelder herrene på søndag så er jeg litt usikker... Petter Northug er jo litt sånn opp og ned, men tror han kan overraske litt på femmila. Husker jo OL i Vancouver i fjor... Dårlig i starten av OL, og best i slutten av OL. Han tok jo også gull på femmila i OL i fjor, men jeg er ikke akkurat like sikker på han som jeg er med Marit Bjørgen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Dobbelt norsk. Bjørgen foran Johaug. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Hadde vært utrolig morsomt om Steira lykkes i dag, har jo hatt en temmelig kjipt oppkjøring til mesterskapet. Marit er jo helt vanvittig om dagen.. Tror pinadø det blir norsk gull i dag jeg, til Tross for flere sterke utfordrere. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Med tanke på hvordan Marit har gått i det siste gir jeg henne 1.01 i odds. Hun vinner nesten garantert. Spenningen ligger i sølvkampen. Om Northug henger med teten og er frisk tar han selvfølgelig spurten, men der er jeg mer usikker. Lenke til kommentar
Hanemann Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Vi går for gull! asd asd asd asd asd asdasda aas asda asd :D :D :D :D :D asd :D :D :D asd asd :D :D :D asd :D :D :D :D :D :D :D :D aas asda asd asd asdasda asd asd asd asd asd asd (a asd :list_item: :list_item: a :list_item: :list_item: :list_item: a a :list_item: :list_item: :list_item: :list_item: :list_item: a :list_item: :list_item: :list_item: :list_item: :list_item: Ja,,,,........ jeg har lite å gjøre 6 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Den der fortjener du faen meg en pluss for. :!: Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Da er vi snart i gang.. Det gledes! Lenke til kommentar
slipten Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 blir aldri lei av å se 10 km til Bjørgen. mest spennede løpet i Vm Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Blir rørt av karrieren Marit har hatt. Endelig får hun betalt for den harde treningen! 1 Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Blir rørt av karrieren Marit har hatt. Endelig får hun betalt for den harde treningen! Ja, er helt utrolig å se på. Må si jeg stråler som ei sol når Marit gliser på oppløpet. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Hehe, ja. Glemmer aldri den siste sekunderinga på OL-stafetten i Vancouver. Gliset hennes gikk helt rundt og kommentaren var "Du ser ut som en million, det er bare å gå i mål" Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Da er vi i gang...dette blir spennende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå