jon_gunnar Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Kjøpte kortet uten å tenke nærmere over det siden ATI ikke har gitt meg problemer på lenge. Men dette kortet blir ikke gjenkjent. Etter hva jeg har sett i mine søk er det mange med problemer her. Er det noen hensikt i å forsøke med de siste driverne fra ATI, eller må jeg bare avfinne meg med win boksen inntil videre. Takker for alle mulige svar. Lenke til kommentar
wil Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Hei. Hvilken distro kjører du da? Får du ikke til å bruke Vesa driver heller? Lenke til kommentar
jon_gunnar Skrevet 5. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2011 Hei. Hvilken distro kjører du da? Får du ikke til å bruke Vesa driver heller? Har Ubuntu 10.10 installert. Vesa fungerer med en dårlig oppløsning. Forsøkte siste driver fra AMD uten at kortet blir gjenkjent. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Catalyst er en slags rar hengemyr, og de har et lite team. Nøyaktig som OpenCL teamet til AMD, som også sliter med like mange problemer. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Selv har jeg dårlig erfaringer med ATI driver (HD 5670) i linux ubuntu 10.10 og kunbuntu 10.10. Så det beste er å la være å installere ATI drivere, du vil etterhvert oppleve skjermbildet blir dårlig eller henger seg i linux. Hvis du ikke har ATI drivere i linux får du brukt maskinen greit, selv om ytelsen ikke blir helt topp. Lenke til kommentar
jon_gunnar Skrevet 8. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2011 Selv har jeg dårlig erfaringer med ATI driver (HD 5670) i linux ubuntu 10.10 og kunbuntu 10.10. Så det beste er å la være å installere ATI drivere, du vil etterhvert oppleve skjermbildet blir dårlig eller henger seg i linux. Hvis du ikke har ATI drivere i linux får du brukt maskinen greit, selv om ytelsen ikke blir helt topp. Jeg har hatt gode erfaringer med ATI og foregående kort ( HD5770 ) fungerte som en drøm. Skulle ha sjekket først men litt sent nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå