Jo Are Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Hei Har en Asus pc hvor fn tasten ikke vil fungere, er windows 7 på pcen. Noen som vet hva jeg kan gjøre? Takker for svar Lenke til kommentar
Ivantacus Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Hei Har en Asus pc hvor fn tasten ikke vil fungere, er windows 7 på pcen. Noen som vet hva jeg kan gjøre? Takker for svar Skjedde dette plutselig eller etter du installerte windows 7 på nytt? Lenke til kommentar
Yamas Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Da er den ersattet med en ''kode'' eller en annen tast. Det er noe ved innstillingene av PC'en (tastaturet osv.) Jeg måtte trykke mye rart samtidig en gang, for å få fram enkelte bokstaver og tall osv. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 3. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2011 Hei Har en Asus pc hvor fn tasten ikke vil fungere, er windows 7 på pcen. Noen som vet hva jeg kan gjøre? Takker for svar Skjedde dette plutselig eller etter du installerte windows 7 på nytt? Skjedde når jeg installerte windows 7, men var slik før når jeg brukte xp også. Da er den ersattet med en ''kode'' eller en annen tast. Det er noe ved innstillingene av PC'en (tastaturet osv.) Jeg måtte trykke mye rart samtidig en gang, for å få fram enkelte bokstaver og tall osv. Har ikke noen problemer med resten av tastaturet, er bare fn tasten og funksjoner som er aktiveres av fn tasten som ikke virker. Lenke til kommentar
Ivantacus Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 På min Asus G73jh så virker ikke Fn tasten etter jeg re-installerer windows 7. Må installere egne drivere til det. vet ikke hvilken maskin du har, men prøv å søk etter maskinen og drivere til tastaturet. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 3. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2011 På min Asus G73jh så virker ikke Fn tasten etter jeg re-installerer windows 7. Må installere egne drivere til det. vet ikke hvilken maskin du har, men prøv å søk etter maskinen og drivere til tastaturet. Mener jeg installerte tastatur driver fra cden som fulgte med, men kan selvfølgelig skjekke det opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå