Iceman #10 Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Er det bare meg eller er Reid blitt tjukk? Hadde smakt for Blackpool med poeng i dag, og syns de fortjener det etter å bli regelrett fratatt poeng ifra dommeren mot United. Tenker da selfølgelig på straffe situasjonen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Sitter du virkleig her å sier at United får dommeravgjørelser i sin favør? Outrages! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Denne Luiz minner meg utrolig mye om denne karen.. 2 Lenke til kommentar
SlettProfil Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Elendig omgang, helt forferdelig. Den eneste som spilte brukbart i denne omgangen var Ramires. Lenke til kommentar
""" Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Og der ble Blackpool snytt for straffe. Kjipt! Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Ancelotti må ut til sommer hvis Chelsea skal kunne klare å vinne PL igjen. Fyren har mistet all glød. Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 (endret) billig straffe selv om han feller Kalou samtidig Endret 7. mars 2011 av Speedbatov Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Noen som vet hvorfor det er pipekonsert for cAshley? Helt sikkert noe jeg ikke har fått med meg, men det varmer godt i hjerte å høre det Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Fordi han tar med seg luftgevær på trening og generelt sett er en idiot? 1 Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 (endret) opphentingen har begynt Endret 7. mars 2011 av Speedbatov Lenke til kommentar
""" Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 (endret) Synd at den store sjansen ikke gikk inn. Blackpool presser. Hadde vært sykt morsomt med to kjappe Blackpool-mål nå. Greit kamp og alt det der, men det kjipeste var at Blackpool ikke fikk straffa de skulle hatt. Synd! Endret 7. mars 2011 av OhMyOhMy Lenke til kommentar
SlettProfil Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Dette var rett og slett en forferdelig kamp av oss, hadde det ikke vært for at det var et nyopprykket lag uten sine stjernespillere hadde vi aldri vunnet denne. Nå må vi ta oss selv i nakken om vi skal slå City. Lenke til kommentar
SlettProfil Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Og Anelka skal se å komme seg på trynet ut av Stamford Bridge. Å nekte å bli byttet inn og peke på Kalou istedet sier alt for mye om holdningen hans. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Ligger på tv2sporten.no et sted, mener jeg å huske. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå