Gå til innhold

Kamptråd: Blackpool - Chelsea

Yamas

Anbefalte innlegg

Dag/Dato/År: Mandag, 7. Mars 2011

Kanal: TV 2 Premier League HD [High Definition] 1

Skader: Chelsea: Benayoun. Usikker: Chelsea: Alex

Skader: Blackpool: Grandin, Taylor-Fletcher, Rachubka, Basham, Gilks og Clarke

Formasjon Chelsea:

Cech

Bosingwa - Ivanovic - Luiz - Bertrand

Ramires - McEachran - Essien - Zhirkov

Torres - Lalkovic

Benk:

Turnbull

Ferreira - Terry - A. Cole

Lampard, Mikel, Malouda

Drogba, Anelka

Dette er en kamp man har råd til å satse i, da Blackpool har mange skadet.

Mitt tips:

Blckpool 3-1 Chelsea

Målscorer for Chelsea er innbytter Lampard.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Aner du hvor teknisk og rask Milan Lalkovic er?

Aner du hvor lik Patrick van Aanholdt er i spillestil i forhold til A. Cole? Van Aanholdt er bedre defansivt, og har bedre innlegg. Ryan Bertrand er like god som PvA, men bedre offansivt, og en bedre lagspiller, han har også store grader i teknikk.

A. Cole er på papiret bedre enn begge, men det blir prestasjonsmessig slik:

Ryan Bertrand (VB, VVB; VM, VV.)

Patrick van Aanholdt (VB, VV, VM, VV.)

A. Cole (-||-)

McEachran har blitt lovet start av Ancelotti flere ganger, eneste aktuelle gangen er nå, eller mot FC København. Hadde Blackpool vært fulltalig, så hadde det vært en forskjell...

Dette er en kamp spillere kan hviles i. Innbytterne er kanskje mange av samme posisjon og status, men de har forskjellige spillerstiler, som kan være forskjellen på ett tap og en seier.

• Liker 3
Lenke til kommentar

At spillere kan hviles (hvilket jeg er uenig med deg i) betyr ikke at vi kan starte med 3 gutter som så vidt har fått hår på tissen. For øvrig skjønner jeg ingenting av sammenligningen av venstrebackene, og skjønner heller ikke hvorfor du drar inn Van Aanholt (han er jo ikke nevnt i førsteinnlegget overhodet).

Lenke til kommentar

Fordi han er Venstrebeck også. Zhirkov KAN spille der, like mye som Kalou og Malouda liksom, derfor tar jeg ikke de inn. Nå vet jeg ikke om du går inn i garderoben til Chelsea Reserver og Chelsea U18, men det tyder nå på det, da. Kos deg med fetisjen din.

Skal jeg ta med Rohan Ince og Aziz Deen-Conteh i VB-vurderingen også? Kanskje Ofori-Twumasi som ble solgt til 1. Divisjons-klubb óg? Nei, han var HB. Men du klager jo på VB-diskusjon. Så jeg vet ikke om du vil vite flere vurderinger eller ikke...

Hvorfor er du uenig i at spillere skal hviles?

Har du sett formen til bl.a. Malouda og A. Cole i det siste?

• Liker 3
Lenke til kommentar

Har du sluttet å slå din kone? Selvfølgelig skal vi rotere når vi kan. Men det er forskjell på å erstatte Malouda med Zhirkov og å erstatte Anelka medLalkovic. Malouda var så som så forrige kamp. Litt vel lite direkte i spillet, og fæl til å kutte inn i banen, men ikke horribel. Ashley var da glitrende mot United.

Ellers skjønner jeg fortsatt lite av den sammenligningen. Jeg skjønner rett og slett ikke hva du mener å si om hvem som er flinke til hva.

Lenke til kommentar

Ashley er en katastrofe bakover, og har ikke gode innlegg lenger.

Det lukter pause lang vei, eller i hvertfall det han trenger.

Malouda er egoistisk og tror han er verdens beste, Zhirkov er en bedre lagspiller, og er så heftig mye raskere. Besøk: Chelsea.no, så kanskje du får nye syn, gå på Forum og Klubben.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Poff, med et enkelt tastetrykk (to, faktisk, hvis vi skal være nøyaktige) forsvant ni innlegg. Greit nok at dere er uenige med trådstarter og hans meninger, men det er ingen grunn til å begynne med personangrep og kaste rundt seg med usaklige påstander.

Hvis dere ikke klarer å svare seriøst og uten å krangle, har jeg en god løsning: Ignorer tråden.

Dette innlegget skal ikke kommenteres. Har du reaksjoner på moderering tar du kontakt med meg via en privat melding.

Lenke til kommentar

Hva i alle dager er det for en lagoppstilling? Blackpool har vist gang på gang i år at de ikke skal undervurderes og vi bør satse alt for å skaffe oss de poengene vi trenger for å berge CL plass til neste år.

Cech

Ivanovic - Terry - Luiz - Cole

Ramires - Essien - Lampard - Malouda

Torres - Drogba

Og unitedsupporterne bruker nok en gang kvantiteten sin tyngde til å opptre cocky, gratulerer.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...