Yamas Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Dag/Dato/År: Mandag, 7. Mars 2011 Kanal: TV 2 Premier League HD [High Definition] 1 Skader: Chelsea: Benayoun. Usikker: Chelsea: Alex Skader: Blackpool: Grandin, Taylor-Fletcher, Rachubka, Basham, Gilks og Clarke Formasjon Chelsea: Cech Bosingwa - Ivanovic - Luiz - Bertrand Ramires - McEachran - Essien - Zhirkov Torres - Lalkovic Benk: Turnbull Ferreira - Terry - A. Cole Lampard, Mikel, Malouda Drogba, Anelka Dette er en kamp man har råd til å satse i, da Blackpool har mange skadet. Mitt tips: Blckpool 3-1 Chelsea Målscorer for Chelsea er innbytter Lampard. 4 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Virkelig? Hvorfor skulle vi bruke Bertrand, McEachran og Lalkovic fra start? Og hvorfor skulle vi liksom ha 10 innbyttere? Lenke til kommentar
Yamas Skrevet 3. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2011 Aner du hvor teknisk og rask Milan Lalkovic er? Aner du hvor lik Patrick van Aanholdt er i spillestil i forhold til A. Cole? Van Aanholdt er bedre defansivt, og har bedre innlegg. Ryan Bertrand er like god som PvA, men bedre offansivt, og en bedre lagspiller, han har også store grader i teknikk. A. Cole er på papiret bedre enn begge, men det blir prestasjonsmessig slik: Ryan Bertrand (VB, VVB; VM, VV.) Patrick van Aanholdt (VB, VV, VM, VV.) A. Cole (-||-) McEachran har blitt lovet start av Ancelotti flere ganger, eneste aktuelle gangen er nå, eller mot FC København. Hadde Blackpool vært fulltalig, så hadde det vært en forskjell... Dette er en kamp spillere kan hviles i. Innbytterne er kanskje mange av samme posisjon og status, men de har forskjellige spillerstiler, som kan være forskjellen på ett tap og en seier. 3 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 At spillere kan hviles (hvilket jeg er uenig med deg i) betyr ikke at vi kan starte med 3 gutter som så vidt har fått hår på tissen. For øvrig skjønner jeg ingenting av sammenligningen av venstrebackene, og skjønner heller ikke hvorfor du drar inn Van Aanholt (han er jo ikke nevnt i førsteinnlegget overhodet). Lenke til kommentar
Yamas Skrevet 3. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2011 Fordi han er Venstrebeck også. Zhirkov KAN spille der, like mye som Kalou og Malouda liksom, derfor tar jeg ikke de inn. Nå vet jeg ikke om du går inn i garderoben til Chelsea Reserver og Chelsea U18, men det tyder nå på det, da. Kos deg med fetisjen din. Skal jeg ta med Rohan Ince og Aziz Deen-Conteh i VB-vurderingen også? Kanskje Ofori-Twumasi som ble solgt til 1. Divisjons-klubb óg? Nei, han var HB. Men du klager jo på VB-diskusjon. Så jeg vet ikke om du vil vite flere vurderinger eller ikke... Hvorfor er du uenig i at spillere skal hviles? Har du sett formen til bl.a. Malouda og A. Cole i det siste? 3 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Har du sluttet å slå din kone? Selvfølgelig skal vi rotere når vi kan. Men det er forskjell på å erstatte Malouda med Zhirkov og å erstatte Anelka medLalkovic. Malouda var så som så forrige kamp. Litt vel lite direkte i spillet, og fæl til å kutte inn i banen, men ikke horribel. Ashley var da glitrende mot United. Ellers skjønner jeg fortsatt lite av den sammenligningen. Jeg skjønner rett og slett ikke hva du mener å si om hvem som er flinke til hva. Lenke til kommentar
Yamas Skrevet 3. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2011 Ashley er en katastrofe bakover, og har ikke gode innlegg lenger. Det lukter pause lang vei, eller i hvertfall det han trenger. Malouda er egoistisk og tror han er verdens beste, Zhirkov er en bedre lagspiller, og er så heftig mye raskere. Besøk: Chelsea.no, så kanskje du får nye syn, gå på Forum og Klubben. 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Bedre førstepost av Yamas enn av Points i Liverpool-United tråden. Sier litt. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Bedre førstepost av Yamas enn av Points i Liverpool-United tråden. Sier litt. Innholdsmessig kanskje. Utseendemessig er min overlegen. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Poff, med et enkelt tastetrykk (to, faktisk, hvis vi skal være nøyaktige) forsvant ni innlegg. Greit nok at dere er uenige med trådstarter og hans meninger, men det er ingen grunn til å begynne med personangrep og kaste rundt seg med usaklige påstander.Hvis dere ikke klarer å svare seriøst og uten å krangle, har jeg en god løsning: Ignorer tråden.Dette innlegget skal ikke kommenteres. Har du reaksjoner på moderering tar du kontakt med meg via en privat melding. Lenke til kommentar
Yamas Skrevet 4. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2011 Det er noen timer til årets kamp går av stabelen. Men på Mandag er det avspark, så det får vel bli slik. Hva tror dere? 4 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Satser på seier til fotballen i denne kampen. Og det innebærer ikke seier til Chelsea. Lenke til kommentar
SlettProfil Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Hva i alle dager er det for en lagoppstilling? Blackpool har vist gang på gang i år at de ikke skal undervurderes og vi bør satse alt for å skaffe oss de poengene vi trenger for å berge CL plass til neste år. Cech Ivanovic - Terry - Luiz - Cole Ramires - Essien - Lampard - Malouda Torres - Drogba Og unitedsupporterne bruker nok en gang kvantiteten sin tyngde til å opptre cocky, gratulerer. 1 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Lester: Det er vel ikke annet enn en typisk Yamas-oppstilling. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Dårlig førstepost. Skulle sjekke her om kampen begynte 20:45 eller 21:00 og det står ikke en gang. Kan medele at matchen begynner 21 etter å ha sjekket tv2sporten. 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 (endret) Haha, uff! Ian Holloway så LITT nervøs ut på sidelinjen der. Og det satt'n for Terry. Endret 7. mars 2011 av OhMyOhMy Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Stolpetreff for Blackpool etter redning av Cech. Uflaks. Dere kan alle sammen se nå selv hvor dårlig A. Cole har blitt. Lenke til kommentar
""" Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 (endret) Nesten for Blackpool igjen. Presser nå! Luiz blir til tider pisset på. Reid spiller bra i dag. Endret 7. mars 2011 av OhMyOhMy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå