Windows8 Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 (endret) Bare jeg som har problemer med pålogging til PSN idag? EDIT: jeg går inn på kontoadministrasjon og får denne feilmeldinga. Endret 3. mars 2011 av RePaC Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Alt funket perfekt for meg da jeg skulle spille FIFA 11 og MW2. Prøv å se etter oppdateringer. Eller så kan det henen du har installert ett eller annet innen for jailbreaking (stuff man kan installere etter jailbreaking som hacks eller noe sånt kan ha skadet systemet ditt) Men jeg aner ikke. Har aldri fått feilmedlingen før. Eller hva med dette: http://tinyurl.com/5s26nso Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Jeg har fått samme feilmelding idag. Aner ikke hvorfor da jeg ikke har gjort noe spesielt. Satser på det er fikset imorgen. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 4. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2011 Eller hva med dette: http://tinyurl.com/5s26nso Har du i det hele tatt lest hva jeg har skrevet? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Eller hva med dette: http://tinyurl.com/5s26nso Har du i det hele tatt lest hva jeg har skrevet? Ja, du skrev to setninger. På den ene spurte du om det bare var deg. Jeg vet ikke. Men det var ikke meg så du kan ptøve å google det, kanskje finner du noen som allerede har spurt om det samma på PlayStation forumet Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Du kan jo skrive hvordan du fikset eller hvordan det bli fikset slik at andre ikke trenger å lage en ny tråd for å spørre om det samme Lenke til kommentar
tanngarden Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 jeg hadde samme problemet 3.mars(samme som trådstarter) hos meg gikk det over av seg selv ihvertfall, vet ikke om det hadde noe med lanseringa med first strik å gjøre? fungerte ihvertfall som normalt igjen dagen etter.. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 (endret) jeg hadde samme problemet 3.mars(samme som trådstarter) hos meg gikk det over av seg selv ihvertfall, vet ikke om det hadde noe med lanseringa med first strik å gjøre? fungerte ihvertfall som normalt igjen dagen etter.. Ville ha vært rart at First Strike lanseringen skulle skape problemer for hele PSN. Var jo bare en liten Map Pack. Endret 5. mars 2011 av BloodyDestiny Lenke til kommentar
tanngarden Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 jeg hadde samme problemet 3.mars(samme som trådstarter) hos meg gikk det over av seg selv ihvertfall, vet ikke om det hadde noe med lanseringa med first strik å gjøre? fungerte ihvertfall som normalt igjen dagen etter.. Ville ha vært rart at First Strike lanseringen skulle skape problemer for hele PSN. Var jo bare en liten Map Pack. ja enig i den.. var bare den eneste noenlunde gode grunnen jeg kunne komme på. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå