Gå til innhold

Hvordan gå frem for å få SAP jobb ?

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg er meget, meget sulten etter å jobbe i et eller annet SAP firma som konsulent eller brukerstøtte eller noe i den duren.

Spørsmålet er hvordan man går frem for å få til dette ?

Min erfaring er 6 år som superbruker i 2 store logistikk-systemer og vært med på 2 SAP implementeringer. Men har ingen utdannelse utenom erfaring og kan ikke noe programmering.

Men er super instilt på å lære og drømmer om en trainee jobb eller noe i den duren.

Noen som vet om noen firmaer som kan ha behov for medarbeidere med bakgrunn som min, og hvordan man går frem for å få slike jobber ?

Alle SAP jobber jeg ser krever jo masse erfaring og programeringskunnskap. Men en gang må man lære dette først, og kurs er det jo knapt noen privatpersoner som har råd til.

Tips og råd taes imot med stor takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan du ikke ta kontakt med diverse bemanningsbyråer og fortelle hva du kan og ønsker. Mye mindre risk for arbeidsgiver også å leie inn noen i første omgang..

Jeg fikk jobb 20 timer etter jeg hadde vert på samtale med Adecco, og da min første jobb som IT-konsulent og brukerstøtte... Og jeg er JENTE!!!

Det er bare å hive seg rundt hos alle de forskjellige, de ønsker mer enn gjerne å finne jobb til deg!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...