Bakkenmannj Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Hei! Lurer på om det er noen som har bestilt noe fra denne siden, og om de kan gi meg en kommentar på hvor mye det blir i toll, frakt og diverse. ? Sitter å vurderer om jeg skal kjøpe meg nye fotballsko. Skoene jeg har funnet koster $99.99. Her er linken : http://www.nike-mercurial-soccer.com ? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Jeg har ikke handlet på butikken, men de andre spørsmålene er greie. Ettersom sko også veier forskjellig så må du trykke deg gjennom helt til siste sliden før bekreftelse av bestilling i butikken, slik at du kan se hva frakten blir på. Ettersom dette er vekt og eskeavhengig. Når det gjelder toll, så er det ikke det, men det er MVA. Det er 25% av kjøpesummen, altså $25 i dette tilfellet. Det kommer antagelig på rundt 70-150 kroner til den som utfører fortollingen for deg også. Lenke til kommentar
Bakkenmannj Skrevet 3. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2011 Takk for hurtig svar Lenke til kommentar
DMATHISEN Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Håper virkelig ikke du har bestilt, dette oser fake lang vei... Lenke til kommentar
Bakkenmannj Skrevet 16. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2011 La merke til at dette var fake, bestilte derfor ikke :)sendte meg en mail der det sto at dette var en kopi som nesten var lik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå