Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Lurer på hvordan det ville vært og skaffet seg en tiger i Norge? Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 (endret) http://www.lovdata.no/all/tl-20090619-097-002.html#22 du får spør kongen... fra upålitelig kilde: i "Forskrifter om forbud mot at fremmedartede (eksotiske) dyr innføres, omsettes eller holdes som husdyr, selskapsdyr eller i fangenskap på annen måte" står det i § 1. "Det er forbudt å innføre, selge, kjøpe, gi bort, ta imot eller å holde som husdyr, selskapsdyr eller i fangenskap på annen måte fremmedartede (eksotiske) pattedyr, krypdyr, padder, frosk og salamander." Endret 3. mars 2011 av jale Lenke til kommentar
QUiPS Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 TurboTech: Er du "høy" på noe eller, siden du i det hele tenker på å skaffe deg en tiger! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Skulle likt å sett dette blitt gjennomført! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Jeg så en dokumentar her for noen uker siden. Det var bare absurd. Alt. Var 3 stk som var interessert i tigre, og hadde flere tigre, og dem var populære og dro rundt på show osv. Også ble først han ene drept, også når hun andre sørget, så skulle hun endelig møte tigrene, og da ble hun og jaggu drept. Og han karen som satt og snakket om det her.. Hele greia var så absurd og se på. Strange. Tigre er ikke kjæledyr. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Hva heter den dokumentaren? Ble litt nysgjerrig nå. Lenke til kommentar
abrj Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Inntil midt på 70-tallet kunne du gå på Harrods i London og kjøpe deg ville, levende dyr. Ville du f.eks ha en tiger skaffet de det, ville du ha en giraff eller elefant skaffet de det også. Husker jeg så en dokumentar om en som hadde kjøpt en tiger på den måten, men hvor tigeren etterhvert hadde blitt rehabilitert til vill og satt ut i Afrika igjen. Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Ikke tvil om at du blir sjefen i gata når du kommer spankulerende med tigern i bånd. Ingen som klager hvis du ikke gidder plukke opp dritten etter`n heller. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 (endret) Hvem har IKKE tenkt på å skaffe seg en tiger etter å ha sett Aladdin? Fornuft seirer som regel heldigvis, men man kan ikke si at man ikke kunne tenke seg en sånn stor pelsball. Endret 4. mars 2011 av BuffyAnneSummers Lenke til kommentar
KKake Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Jeg kunne godt tenkt meg en tiger. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Hva heter den dokumentaren? Ble litt nysgjerrig nå. Etter litt leting fant jeg ut; Cat Dancers http://www.youtube.com/watch?v=9xo7i6qynx0 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 (endret) Var jo strengt talt en lion de kjoepte , ikke en tiger. Du faar vel ringe Dr Bombay , kanskje han kan skaffe deg en tiger lol ? Endret 5. mars 2011 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Kartong Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Grunnen til at man ikke får lov er vel at den spiser deg levende om den er forbanna :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå