Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Recovery CD til Acer Extensa 5620Z

Anbefalte innlegg

Hei, min PC Acer Extensa 5620Z er ikke helt god om dagen, den er treg osv. Så jeg lurer på om det finnes en løsning på dette, finnes det en plass der jeg kan få tak i en Recovery CD til Acer Extensa 5620Z? Eller er det en annen løsning, jeg vil ha den helt tilbakestilt til 1. dag jeg slo den på :D

Takk på forhånd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, min PC Acer Extensa 5620Z er ikke helt god om dagen, den er treg osv. Så jeg lurer på om det finnes en løsning på dette, finnes det en plass der jeg kan få tak i en Recovery CD til Acer Extensa 5620Z? Eller er det en annen løsning, jeg vil ha den helt tilbakestilt til 1. dag jeg slo den på :D

Takk på forhånd.

Hvis du ikke finner Recovery CD, så kan du få lånt eller skaffa deg Windows DVD/CD lik du har OEM-lisens til

Lenke til kommentar

Husker ikke om 5620Z har recovery-partisjon, men hvis den har det er bare å trykke F8 eller F10 under boot, så kan du kjøre recovery (tilsvarer reset to factory settings typ). Hvis ikke, kan du sjekke om det finnes en lokal dataforhandler/verksted med Acer-certifisering? De pleier kunne brenne ut recovery for en lav pris. Forutsetningen for at det skal fungere, er at windows-lisensen som står på undersiden av maskinen din fortsatt er leselig, siden versjonen på recovery-plata må aktiveres.

Lenke til kommentar

Om den ikke har recovery partisjon, kan du kontakte Acer for recovery plater mot kostnad. Eventuelt finne en tilsvarende windows og aktivere den med nøkkel. Har du XP, Vista eller Win7?

Det er vista på den..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...