Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Konflikt mellom netcom mobiltbredbånd og 4870x2

Anbefalte innlegg

Har siden jeg skaffet meg mobilt bredbånd med USB modem fra netcom har jeg hatt problemer med grafikkkortet mitt i oppstart. Problemet er sporadisk men når det setter inn får jeg allerede i boot strippe dannelse i bildet. Oppstart av vista ender med blåsjerm og avstengelse av maskinen for å forhindre skade. Kan starte maskinen igjen så mange ganger jeg gidder i vanlig oppstart eller sikerhetsmodus med start på nytt uten at det hjelper. MEN hvis jeg velger avslutt i sikerhetsmodus fungerer det uten untak normalt igjen. Trodde først at det var driver problemer og opprettett ny oppstartspartisjon med en fersk og ny vista innstalasjon med gamle amd drivere fra før problemet oppsto uten at det gjorde store forsjelden.Starte først maskinen som den skal kan furMark gå så lenge jeg orker uten problemer. Har heller ingen andre problemer i spill eller annet når først oppstarten har godt bra. Det hjelper og løse ut USBenheten før jeg slår av pcen men ikke altid.

Håper det er noen andre som har vært bortig noe lignende og kan gi meg et tips

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har siden jeg skaffet meg mobilt bredbånd med USB modem fra netcom har jeg hatt problemer med grafikkkortet mitt i oppstart. Problemet er sporadisk men når det setter inn får jeg allerede i boot strippe dannelse i bildet. Oppstart av vista ender med blåsjerm og avstengelse av maskinen for å forhindre skade. Kan starte maskinen igjen så mange ganger jeg gidder i vanlig oppstart eller sikerhetsmodus med start på nytt uten at det hjelper. MEN hvis jeg velger avslutt i sikerhetsmodus fungerer det uten untak normalt igjen. Trodde først at det var driver problemer og opprettett ny oppstartspartisjon med en fersk og ny vista innstalasjon med gamle amd drivere fra før problemet oppsto uten at det gjorde store forsjelden.Starte først maskinen som den skal kan furMark gå så lenge jeg orker uten problemer. Har heller ingen andre problemer i spill eller annet når først oppstarten har godt bra. Det hjelper og løse ut USBenheten før jeg slår av pcen men ikke altid.

Håper det er noen andre som har vært bortig noe lignende og kan gi meg et tips

Jeg ville ha sjekket litt i BSOD filene for å være sikker på at problemet var relatert til modemet, itillegg ville jeg plugget i USB modemet i en annen data og bootet og rebootet noen ganger og sett om problemet fulgte modemet.

Lenke til kommentar

Problemet oppsto først når jeg skaffet meg modemet og tror ikke jeg har hatt oppstartsproblemer annet enn når jeg brukte USBmodemet i forige økt. Har jeg fått en velykket oppstart forsetter serien med vellykkete oppstarter til etter jeg har brukt modemet Står modemet i øker oppstartstiden min med 1-2 min og oddsene for at maskinen kresjer øker betydelig. Har ikke problemer med modemet på andre maskiner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...