Trikrin Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Har en Windows 7 64 bits pc med 3GB ram og diverse programvare på. C300 harddisk og 8800 gts grafikk-kort. Problemet er at PC-en fryser med ujevne mellomrom. Gjerne innen 5 minutter etter at jeg har startet PC-en, men har vært oppi et døgn for den frøs. Har sjekket ram, grafikk-kort, strømforsyning, og det er ikke det. Antar derfor at det kanskje er programvarefeil en eller annen plass. MEN, har også brukt pc-en i sikkermodus uten nettverk, og den frøs innen 5 minutter da også. Spørsmålet er: Hvordan i helsike skal jeg klare å finne ut hva det er? Noen gode tips? Rocco Lenke til kommentar
Sertito Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Pc`en din har et sted der den lagrer problem-rapporter. Ikke sikker på hvor den ligger på windows 7, men antar kontrol panel (: der vil nok problemet ha fått en beskrivelse som du kan bygge på. Har du nylig oppgradert hardware på dataen, eller er det standard deler? Lenke til kommentar
Trikrin Skrevet 12. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2011 Det jeg vel endte opp med å gjøre, var å: Kjøpe meg ny prosessor Kjøpe meg nytt hovedkort Kjøpe meg ny strømforsyning Kjøpe meg ny ram Kjøpe meg nytt kabinett Og vips var problemet borte :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå