imfrommanndame Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Hei For et par år siden var jeg en flittig bruker av Hardwaredelen av Diskusjon.no, men nå trenger jeg deres hjelp her på Audiovisuelt! Oppsett: Bilde - 50" LG 50PF95 Lyd - LG HT303SU HD PVR - Canal Digital 101-ST Playstation 3 Logitech Harmony 600 Jeg er nærmest grønnskolling på området så jeg trenger hjelp. Ønskene er surround på HD-kanaler, surround når jeg spiller eller viser filmer på PS3. DVD-spillerfunksjonen på HT303SU bruker jeg aldri uansett. Jeg har to HDMI-kabler, en som går mellom HD PVR og TV, og en som går mellom PS3 og TV. Ikke spør om jeg mangler kabler, jeg skaffer heller de jeg trenger! Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Jeg kobler alt på forsterkeren (HDMI) så en HDMI ut fra forsterkeren inn i TV'en. Funker supert. Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 3. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2011 Forsterkeren støtter ikke HDMI! Lenke til kommentar
jkarte Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Denne forsterkeren har vel bare 1 inngang for ekstern lyd via phonokabel (rød og hvit). Eneste mulighet da er å koble alt inn i tv og bruke "audio out" fra tv og inn via "input" i forsterkeren. Lenke til kommentar
_Brukernavn_ Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Jeg ville gått for en annen løsning på lyd-fronten enn det ferdig-anlegget. Er 5000 budsjettet ditt på audio-delen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå