quiksnapper Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 hei eg fekk et skateboard idag som eg kjøpte på boarshop. eg merker det knirker mye, og at det trenger å bli smurt. eg lurte på en ting. . eg fant noe nede i kjelleren som heter DOW CORNING MS4 silicone compound. er dette noe eg kan bruke ? det sto på nette at eg skulle bruke silicone, men vet ikkje om dette er riktig. det står åsså bak på: ikke smeltende dielektrisk pasta med vannavstøtende egenskaper for elektsike system og elektronisk utstyr. takk for svar. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Ut fra din beskrivelse er dette et tetningsmiddel for å forhindre vann å trenge inn hvor det er elektronikk/ledninger. Det du trenger er silikonspray, evt. tynn smøreolje, eller smørespray. Lenke til kommentar
quiksnapper Skrevet 3. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2011 hei eg fekk et skateboard idag som eg kjøpte på boarshop. eg merker det knirker mye, og at det trenger å bli smurt. eg lurte på en ting. . eg fant noe nede i kjelleren som heter DOW CORNING MS4 silicone compound. er dette noe eg kan bruke ? det sto på nette at eg skulle bruke silicone, men vet ikkje om dette er riktig. det står åsså bak på: ikke smeltende dielektrisk pasta med vannavstøtende egenskaper for elektsike system og elektronisk utstyr. takk for svar. ja. det kan hende det. men eg prøvde eg. eg tok det nedi den styring tingen. og no knirker det ikke lenger:D funker helt fint no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå