Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst] lkjbøkjb


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sikker på at det ikke er pulevenn du mener? Har aldri hørt om runkevenn :blink:

Når du sier runkevenn, ser jeg for meg at du og en kompis sitter å runker sammen.

Jeg tror det er vanskelig å finne pulevenn i din alder. Jeg tror de aller fleste jenter i den alderen kommer til å legge følelser i sex og seksuelle aktiviteter. Du får klare deg med høyre hånden frem til du finner deg en kjæreste.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hehe... Jeg vet ikke om du mener gutt eller jente, men tenkte automatisk jente :b

- For min del så fungerer det ikke med blowjob (Da skal hu ha SKILLS). Men, å bli runket av ei jente... (Finnes faenmeg lite godt i det) :b

 

Sex er greia som stimulerer best! Runking er en best på sjøl (hold det slik), det ligger i håndleddet, og hvordan fingra er plassert på egen penis.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Okay, her er det du gjør:

 

1. Du går inn i kantina.

2. Du går opp på et bord eller en stol

3. Du roper: "Jeg er homo"

 

Hvis noen er interessert i å ronke sammen med deg, så kommer de nok til å ta kontakt.

:thumbup:

 

btw. jenter som ikke er "sjenerte" men tvert imot litt frempå, får du lett med på noe sprell

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Sikker på at det ikke er pulevenn du mener? Har aldri hørt om runkevenn :blink:

Når du sier runkevenn, ser jeg for meg at du og en kompis sitter å runker sammen.

Jeg tror det er vanskelig å finne pulevenn i din alder. Jeg tror de aller fleste jenter i den alderen kommer til å legge følelser i sex og seksuelle aktiviteter. Du får klare deg med høyre hånden frem til du finner deg en kjæreste.

 

 

Gjelder bare å sjekke markedet litt så er det ikke noe problem å finne seg ei eller tre kåte jenter i den alderen..

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Det er da ikke unormalt å ha en runkevenn... Nå er ikke dette veldig "kjent" ettersom det ikke noe man snakker om, men jeg skjønner de godt når jeg ser reaksjonene deres...

 

Når man er i puberteten så har man ganske mye hormoner og det er ikke alltid like lett å finne seg en dame og bange.. da hender det faktisk at man prøver seg ut på gutta..

Lenke til kommentar

Hehe... Jeg vet ikke om du mener gutt eller jente, men tenkte automatisk jente :b

- For min del så fungerer det ikke med blowjob (Da skal hu ha SKILLS). Men, å bli runket av ei jente... (Finnes faenmeg lite godt i det) :b

 

Sex er greia som stimulerer best! Runking er en best på sjøl (hold det slik), det ligger i håndleddet, og hvordan fingra er plassert på egen penis.

Ser ikke ut som om du har fått en Handjob før.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...