tuktikk Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 (endret) lkjjblku Endret 11. juni 2011 av tuktikk 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg tuppenballe Skrevet 3. mars 2011 Populært innlegg Del Skrevet 3. mars 2011 (endret) Rolig nå sailor Endret 4. mars 2011 av Datseua 12 Lenke til kommentar
Populært innlegg REALRAW Skrevet 3. mars 2011 Populært innlegg Del Skrevet 3. mars 2011 Okay, her er det du gjør: 1. Du går inn i kantina. 2. Du går opp på et bord eller en stol 3. Du roper: "Jeg er homo" Hvis noen er interessert i å ronke sammen med deg, så kommer de nok til å ta kontakt. 42 Lenke til kommentar
Jigglypuff Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Sikker på at det ikke er pulevenn du mener? Har aldri hørt om runkevenn Når du sier runkevenn, ser jeg for meg at du og en kompis sitter å runker sammen. Jeg tror det er vanskelig å finne pulevenn i din alder. Jeg tror de aller fleste jenter i den alderen kommer til å legge følelser i sex og seksuelle aktiviteter. Du får klare deg med høyre hånden frem til du finner deg en kjæreste. 2 Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Jeg tror strengt tatt at Tupelo har kommet opp med den beste løsningen her. :!: 2 Lenke til kommentar
slacky Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Hehe... Jeg vet ikke om du mener gutt eller jente, men tenkte automatisk jente :b - For min del så fungerer det ikke med blowjob (Da skal hu ha SKILLS). Men, å bli runket av ei jente... (Finnes faenmeg lite godt i det) :b Sex er greia som stimulerer best! Runking er en best på sjøl (hold det slik), det ligger i håndleddet, og hvordan fingra er plassert på egen penis. 1 Lenke til kommentar
Brur Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Okay, her er det du gjør: 1. Du går inn i kantina. 2. Du går opp på et bord eller en stol 3. Du roper: "Jeg er homo" Hvis noen er interessert i å ronke sammen med deg, så kommer de nok til å ta kontakt. btw. jenter som ikke er "sjenerte" men tvert imot litt frempå, får du lett med på noe sprell Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 i det tilfellet her så trur eg de at den beste sexen e den du kjem til og ha med deg skjøl. Lenke til kommentar
jaaee Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 En runkevenn ? Hadde jeg runket med en annen gutt, kunnet jeg aldri levd et normalt liv videre! 2 Lenke til kommentar
Koonlani Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Sikker på at det ikke er pulevenn du mener? Har aldri hørt om runkevenn Når du sier runkevenn, ser jeg for meg at du og en kompis sitter å runker sammen. Jeg tror det er vanskelig å finne pulevenn i din alder. Jeg tror de aller fleste jenter i den alderen kommer til å legge følelser i sex og seksuelle aktiviteter. Du får klare deg med høyre hånden frem til du finner deg en kjæreste. Gjelder bare å sjekke markedet litt så er det ikke noe problem å finne seg ei eller tre kåte jenter i den alderen.. Lenke til kommentar
Carman Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Det er da ikke unormalt å ha en runkevenn... Nå er ikke dette veldig "kjent" ettersom det ikke noe man snakker om, men jeg skjønner de godt når jeg ser reaksjonene deres... Når man er i puberteten så har man ganske mye hormoner og det er ikke alltid like lett å finne seg en dame og bange.. da hender det faktisk at man prøver seg ut på gutta.. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Hehe... Jeg vet ikke om du mener gutt eller jente, men tenkte automatisk jente :b - For min del så fungerer det ikke med blowjob (Da skal hu ha SKILLS). Men, å bli runket av ei jente... (Finnes faenmeg lite godt i det) :b Sex er greia som stimulerer best! Runking er en best på sjøl (hold det slik), det ligger i håndleddet, og hvordan fingra er plassert på egen penis. Ser ikke ut som om du har fått en Handjob før. Lenke til kommentar
slacky Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 (endret) ...snip Ser ikke ut som om du har fått en Handjob før. Jeg har nok det, hansoen. Jeg får inget/niks/zero/NULL behag av det. Endret 24. april 2011 av tROOP4H Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Finne deg ei jente som kan det da vettu. Er ikke mye som er deiligere enn en bra Handjob. Lenke til kommentar
slacky Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Jeg tenner ikke på det, dermed blir det mindre behag. Ikke lag noe diskusjon på hvorvidt JEG synes det er godt... Lenke til kommentar
Nickkk Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Jenter kan ikke suge, nuff said Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Du har blitt sugd av begge kjønnene da antar eg? Lenke til kommentar
Carman Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Jenter kan ikke suge, nuff said Gutter er best til å suge, jenter er best til å slikke.. Er vel ikke så rart at man kjenner sitt eget kjønnsorgan bedre enn det motsatte kjønn sitt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg