Alinoe Skrevet 3. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2011 Hei, jeg trenger en smokingskjorte til litt røffere bruk (veit det høres teit ut, men studentforeninger har mange tradisjoner). Lurte på om noen kan tipse om en pen smokingskjorte i oslo som ikke koster stort? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2011 Sjekk ut fretex Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2011 Det skal brukes til studentorganisasjonsgreier, etter hva jeg forstår. Da stilles det vel egentlig ingen som helst krav til kvalitet osv. etter min erfaring, det skal vel helst være litt småshabbby (samtidig som det skal være veldig stivt). Om du er av "vanlig" størrelse har de garantert noe på fretex ett eller annet sted, er bare å gå på skattejakt Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 3. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2011 Jeg vet at H&M i Bergen selger det, så jeg ville sjekket ut H&M, tviler på at utvalget er dårligere i Oslo. Lenke til kommentar
geil Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 Lurer på om ikke Dressmann fører smoking nå og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå