Gå til innhold

Hvordan tilbakestille programvare på SE xperia x10

Anbefalte innlegg

Heeei :) Jeg lurte på om dere kunne hjelpe meg. Fikk en forespørsel om programvare oppdatering på min xperia x10. Tok backup av alt på telefonen, og oppgraderte programvaren. Når jeg slo på telefonen etter oppdateringen var designet helt annerledes og stygt (syns jeg). Så jeg lurer på hvordan jeg får tilbakestilt til forrige programvare?

Dita :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ville anbefalle deg å holde til den nåværende oppdateringen du har installert. Alt av funskjoner er bedre og raskere, selv om layout ikke faller i ditt smak.

Om du vil kan du følger denne

. Er nokså mer avansert å nedgradere enn å oppgradere. Endret av Ky_kun
Lenke til kommentar

Jeg ville anbefalle deg å holde til den nåværende oppdateringen du har installert. Alt av funskjoner er bedre og raskere, selv om layout ikke faller i ditt smak.

Om du vil kan du følger denne

. Er nokså mer avansert å nedgradere enn å oppgradere.

Ja, det håper jeg da :p hehe. Men etter jeg oppdateringen har alt på tlf bare blitt tull, til og med alt jeg tok i backup har ikke kommet tilbake på telefonen. Og mange av innstillingene jeg hadde før er ikke der, og noen av dem får jeg ikke brukt :S

Lenke til kommentar

Nå vet jeg ikke hvordan du tok backup så kan desverre være til lite hjelp.

De innstillingene du nevnte er borte, hva da? Man pleier som oftest å få mere innstillinger på oppdateringer. Inntillingene kan ligge et annet sted som du ikke er vant til. Derfor må du nesten bare bruke tid å utforske menyen/innstillingene på nytt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...