darkness| Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Det handler jo ikke bare om alder, men også om du har møtt "den rette". Selv om du kanskje ikke ønsker barn nå (går ut i fra at du er singel) så kan du jo endre mening den dagen du møter drømmedamen.. Lenke til kommentar
gronkinz Skrevet 12. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2011 Drømmedamen er blandt annet en dame som ikke vil ha barn. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Nærmer meg 30, og skal ikke ha barn Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Drømmedamen er blandt annet en dame som ikke vil ha barn. Begge vil føle at det mangler noe etterhvert, så blir det barn likevel før eller siden Lenke til kommentar
zotbar1234 Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Begge vil føle at det mangler noe etterhvert, så blir det barn likevel før eller siden Du har ikke belegg til å komme med en slik påstand uten forbehold. Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Må ha trykket feil et sted, har jeg kommet til vitenskap eller jus-delen av forumet? 1 Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Er 18 og har alltid sett på barn som en selvfølge en eller annen gang. Kanskje jeg ikke trenger det? Kanskje jeg skal fokusere på min korte tid here istedenfor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå