Ethernet Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 (endret) Hei! Var litt usikker på hvor jeg skulle poste denne, men jeg husker for en tid tilbake så kom jeg over en nettside postet på en norsk nettavis hvor man kunne se gratis på "lectures" innenfor forskjellige områder tatt opp i timene på noen store universiteter. De hadde en stor database med mange lectures. Jeg klarer ikke å finne tilbake til denne nettsiden, er det noen som aner hvilken jeg snakker om? Takk! Endret 3. mars 2011 av Ethernet Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 3. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2011 Som betyr at jeg må installere iTunes. Sitter på Arch Linux i tillegg. Ikke hva jeg spurte om, men takk allikevel Lenke til kommentar
operg Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 MIT sine forelesninger kan sees uten å bruke iTunes: http://ocw.mit.edu/courses/ Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 3. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2011 Takk, men heller ikke det er siden jeg leter etter. Fryktelig irriterende, klarer ikke å finne hverken siden eller artikkelen Lenke til kommentar
gulrotkake Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Kanskje videolectures.net? Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 3. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2011 Den liknet i hvertfall slik jeg husker den. Skal se litt på den Takk skal du ha! Nei, var ikke den, men noe veldig liknende. Mener å huske at det kun var fra de største universitene mulig jeg tar feil Skal bruke overnevnte så lenge Lenke til kommentar
bjelleklang Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Hva med academicearth.org? 1 Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 3. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2011 der har vi den! Hjertelig takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå