Zabaniya Skrevet 3. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2011 Kjøp flakslodd Jeg kjøpte ett, men vant bare penger til å kjøpe et nytt lodd. Derfor valgte jeg å få pengene tilbakebetalt, istede for å risikere å tape penger. Dette er naturligvis noe jeg burde ha tenkt på i utgangspunktet. Forresten, har du en Windows XP (eller bedre) lisens? For å spille crysis bør man bruke windows. En Windows XP lisens koster noen hundre kroner, så jeg tror vi kommer ned på kanskje bare 20 fps nå. Dette er jo fremdeles hele 80% av for eksempel en kinofilm, så jeg vil si det fremdeles er temmelig bra, alt tatt i betraktning. Jeg håper ikke at du har tenkt å skaffe en ulovlig versjon av Windows, det hadde vært meget uheldig. Det hadde vært meget uheldig, ja. Jeg er fullt og helt lovlydig, og stiller meg derfor sterkt i mot all form ulovlig kopiering av kopibeskyttet materiale. 1 Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 RAMen på PCen jeg satt opp er billig, hvis du dobler den, altså legger til 99kr og får 1GB til sammen, så kan du nok klare å kjøre det, hvis du har alt av nyeste drivere og sånn Lenke til kommentar
killabie Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 (endret) tror ikke det vil gi den beste ytelsen, men med et så lite budsjett så var dette noe av det rimeligste jeg kunne finne! alt er funnet på dustin! Endret 3. mars 2011 av killabie Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 3. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2011 RAMen på PCen jeg satt opp er billig, hvis du dobler den, altså legger til 99kr og får 1GB til sammen, så kan du nok klare å kjøre det, hvis du har alt av nyeste drivere og sånn Godt tips, Leffi! Med mye ram kan man visstnok dra hva som helst Lenke til kommentar
QUiPS Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 tror ikke det vil gi den beste ytelsen, men med et så lite budsjett så var dette noe av det rimeligste jeg kunne finne! alt er funnet på dustin! Han hadde kabinett. så da blir det ca 2250 Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 3. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2011 (endret) tror ikke det vil gi den beste ytelsen, men med et så lite budsjett så var dette noe av det rimeligste jeg kunne finne! alt er funnet på dustin! Takk skal du ha!! Det der ser faktisk svært lovende ut! Endret 3. mars 2011 av Runar Fjernet sitat av slettede innlegg. Lenke til kommentar
siindre Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 RAMen på PCen jeg satt opp er billig, hvis du dobler den, altså legger til 99kr og får 1GB til sammen, så kan du nok klare å kjøre det, hvis du har alt av nyeste drivere og sånn Godt tips, Leffi! Med mye ram kan man visstnok dra hva som helst Nei det kan man ikke. Det viktigste er CPU og GPU. Med mitt budsjett får du enkelt og greit ikke et kraftig nok skjermkort. Det minste du kommer unna med for å spille Crysis 2 på behagelige fps er nok 5770 ellerno slikt hvis du får det billig brukt. Kanskje 5750 hvis du finner et billigt et. Vi snakker fortsatt om FPS på under 20. Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Vel, det oppsettet er til 2200 og det er uten skjerm, tastatur og mus :-) Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Jeg skjønner ikke hvorfor folk er så irriterte bare fordi trådstarter har klart å finne et billig oppsett. Jeg tror dere alle lider av såkalt "buyers remorse" fordi dere alle betalte i dyre dommer for noe som kun er marginalt bedre. Slik er det om man alltid vil være "cutting edge". Jeg mener absolutt ikke at de 5-10 flere FPSene dere klarer med deres monsterPCer til 7-8 tusen er verdt en firedobling av prisen. 2 Lenke til kommentar
killabie Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Vel, det oppsettet er til 2200 og det er uten skjerm, tastatur og mus :-) desverre ja, da han sier datamaskin, så mener jeg d er burken med innmat, ikke skjerm mm. for dårlig til å lese igennom hele tråden! Lenke til kommentar
killabie Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 (endret) da sprengte jeg budsjettet med 1200,- da skjerm og mus/tastatur måtte med! har også fjernet "burken" Endret 3. mars 2011 av killabie Lenke til kommentar
Runar Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Hvis dere irriterer dere så grenseløst over at trådstarter prøver å få tak i en billig pc, er det ikke verre enn at dere forlater tråden. Fire innlegg har blitt slettet og all offtopic og krangling fjernes uten forvarsel.Det har kommet en del interessante og seriøse svar, så jeg lar tråden leve litt til, så vurderer jeg heller å stenge den hvis den tar av. Men det er helt opp til dere.Dette innlegget skal ikke kommenteres. Har du reaksjoner på moderering tar du kontakt med meg via en privat melding. 2 Lenke til kommentar
schnix Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Genial tråd! Jeg anbefaler deg denne pcen: 1 Lenke til kommentar
QUiPS Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Genial tråd! Jeg anbefaler deg denne pcen: Fikk du ikke med deg hv moderator sa eller? Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Ja, jeg vil gjerne ha de ekstra 10 FPSene, og jeg kan ikke forstå at noen vil være uten, derfor brukte jeg 12.000 på min, men det er jo som Pseudopop sier, at 20 FPS er jo strengt tatt 80% av film, og ingen kan klage på opplevelsen på film :-) Så joda, Pseudopod har jo et godt poeng Det er vel mulig å leve med en PC til rett under 2000 også, egentlig... Blir bare noe annet enn man er vant med. Det blir jo 1900 på det jeg har satt opp med dobbel RAM Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 (endret) For å spare penger på frakt, kan man jo alltids sette seg i bilen og kjøre rundt til lagerene til de forskjellige nettbutikkene. Har man ikke bil så kommer man seg fremdeles langt med sykkel, eller bare normal gange. Dette burde gå fint bare man først ringer til butikkene for å avtale det. Endret 3. mars 2011 av Pseudopod Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Om man har periodekort, i alle fall. Det hadde jo vært latterlig å betale fullpris med de togprisene vi har her i landet Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Noen helt enkle spm da jeg ikke tror vi vet helt. Noen spill du tenker på å få spilt? Ser at crysis er nevnt, men du må nok desverre glemme det da det vil ikke være mulig å få til. Har du en pc skjerm? Har du nettverksforbindelse hjemme? Dette kabinettet du har, kan du beskrive det litt bedre. Kanskje noen bilder slik at vi kan se om du kan bruke det eller ikke. Ellers vil jeg som sagt anbedale deg å spare deg opp litt mer penger da du vil få en mye bedre opplevelse av pcen. Hvis du har 1500kr nå, så kan spare i 1 mnd så har d vell klart å få deg ca 4000kr med tanke du hadde en veldig god økonomi. Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 (endret) Du må nok bare innse at kravene dine med tanke på Crysis2 etc. blir en smule rart til den prisen. Kjøper du brukt får du med litt flaks mye bedre ytelse i forhold til pris. Denne kan f.eks spilles litt på. Med litt flaks kan du kanskje dra Crysis2 i lav oppløsning http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=26673923 Endret 3. mars 2011 av Komakino 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg