Nitrius Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 dette er bare tull, vi har da forskjellige meninger, hvorfor karngle om det? noen liker siemens, andre nokia noe SE osv.... syns vi skal respektere det jeg, og ikke krangle om det! Lenke til kommentar
molna Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Skjerm kan alltids diskuteres. T610 er som kjent ubrukelig i sterkt lys. Det med logoer og prefiks er ting som diskuteres av folk her på forumet og derfor nevnte jeg dem. MYE bedre java ja, sjekk http://www.jbenchmark.com for resultater. Endel spill (f.eks bil-spill) som krever rask framerate vil aldri bli lagd for t610 :-? Jeg bruker IR daglig på T610 og vet at den kan nås med 3-4 tastetrykk, men den listen med hurtigfunskjoner er svært kort. Da blir det noe annet å kunne velge mellom 30-40 funksjoner for ett tastetrykk 8) Lenke til kommentar
moshpit Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Åhhhhh !!! Sms`en på T610 går IKKE treigere enn noen nokia eller noe annet!!!!!! Selvom det kommer litt seinere opp på skjermen kan man skrive like fort.!!!!!!!!! Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Ja det er et skille der. Man kan skrive like fort, men typinga på skjermen henger 2-3 bokstaver etter. Kommet ny software nå også (R1L). Har ikke testet den, men noen som sier den er raskere. Lenke til kommentar
moshpit Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 jeg har fått noen fine riper i displayet på T610. Noen andre som har fått det? Lenke til kommentar
cnil Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 jeg har fått noen fine riper i displayet på T610. Noen andre som har fått det? Ja, men for 5 min siden var jeg så "heldig" at det har kommet en svart strek inne på skjermen (skjermen ble altså ødelagt uten videre), og da får jeg nye helt gratis:) Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 finnes noe som fjerner ripene, brukte det på T610en og på Ipoden. fornøyd med resulatet Lenke til kommentar
cnil Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 finnes noe som fjerner ripene, brukte det på T610en og på Ipoden. fornøyd med resulatet Og vidunder produktet kalles? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Displex (Display polsih) den burde ikke brukes hardt på deksler på feks 8210 (prøvde og lakken forsvant, fikk nytt av butikken da) Du får det hos Clasholsen tror jeg. vidunder og vidunder? har vært på markedet i mange år=) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 jeg har fått noen fine riper i displayet på T610. Noen andre som har fått det? Jeg har fått mange bulker og riper på aluminiums dekselet bak! Og ikke noen riper i skjermen men to streker inne i skjermen! En vannrett og en loddrett, den ene blå og den andre rød! :x Skal dit jeg kjøpte den og høre om noen kan fixe det. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 er den under 7 dager er det DOA. Fordel med siemens er at det er 14 dager og du får ny, servicen deres er utrolig god på den. har lyst å kjøpe meg en S55 i tillegg til mine to nå hehe Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Ang. det med finne ditt eget nummer kjapt: ? Trykk på enten + eller - i stand-by-modus, og så får i hvert fall jeg opp dette: Dato: 17-jul-03 Profil: Normal Modell: T610 Min mobil: 99xxxxxx (altså mitt telefonnummer) Lenke til kommentar
jolly_ Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Gå på en bensinstasjon og kjøp en flaske "rain remover".. På glass fungerer det slik at det legger seg en tynn gjennomsiktig og vannavstøtende hinne. Denne hindrer at støv og dritt fester seg, og glasset blir lettere å holde rent! På bilen gjør det at vann preller av når det regner, og på mobilen hindrer den at displayet trenger rengjøring hver gang du tar i den.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå