Gå til innhold

Trenger et skikkelig godt skytespill

Anbefalte innlegg

Trenger et nytt skytespill!

Vil ha et spill som gir skikkelig god våpenfølelse og realisme.

Et hvert CoD spill er utelukket, heller ikke Battlefield eller noe slikt. Det eneste spillet jeg har vært borti som virkelig kvalifiserer er Rainbow Six Vegas 1 & 2.

Noen forslag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke for å klage, men det James Bond spillet var alt for gammelt og grafikken var for dårlig.

Red Orchestra så ut som hadde noen stilige funksjoner, for eksempel å støtte maskingeværet til underlaget, slik det også var i CoD WaW.

Men grafikken var også her håpløst dårlig og gammel. Det ser jo nærmet ut som Company Of Heroes, og det er RTS! Finnes det ikke noe som i det minste er 2-3 år gammelt?

Heroes of Stalingrad så derimot svært spennende ut, så det er jo hvertfall et lyspunkt å vente på.

Ellers takk for alle forslag. Jeg er faktisk skuffa over FPS-sjangeren. Det er vel den største sjangeren for pc-spill, med så mye middelmådig og ingen gode alternativer til RSV2. Skuffa!

Lenke til kommentar

Homefront er jo alltids noe du kan sjekke ut når det dukker opp. Crysis-spillene, Bulletstorm, Breach. Disse spillene er jo også noen alternativer, men jeg skjønner hva du leter etter når du nevner RSV2. De to nærmest liknende spillene jeg har spillt de er i såfall SWAT 4 og Armed Assault 2(Som nevnt tidligere).

Lenke til kommentar

Metro 2033. Mange sier våpenfølelsen er dårlig, men jeg mener det er komplett motsatt. Vanskelig å forklare, så du må nesten bare teste det og gjøre deg opp en mening selv. Det er også et spill som oser av stemning, har veldig god grafikk og solid voice acting. Jeg spilte det med russiske stemmer, og det gjorde det hele enda mer stemningsfullt. Det var det beste FPS-spillet jeg spilte i 2010, og et av de beste i den sjangeren jeg har spilt noengang. Demo ligger ute tror jeg også, så anbefaler å teste den ut.

Lenke til kommentar

Jeg likte det spillet! Men måtte gi det en pause etter at jeg kom til de svarte apemonsterene. Begynte å gå tom for ammo og de apene krever ekstremt mange skudd for å bli kvitt. Guffen stemning ja.

Eneste negative var dårlig utvalg i våpen.

Jeg ønsker meg helst nåtidens/realistiske våpen.

Endret av Abigor
Lenke til kommentar

Trenger et nytt skytespill!

Vil ha et spill som gir skikkelig god våpenfølelse og realisme.

Et hvert CoD spill er utelukket, heller ikke Battlefield eller noe slikt. Det eneste spillet jeg har vært borti som virkelig kvalifiserer er Rainbow Six Vegas 1 & 2.

Noen forslag?

Rainbow Six 3: Raven Shield

Ghost Recon spillene

Crysis 2 demoen er ute. Kanskje ikke så realistisk, men rådigg

Operation Flashpoint

Lenke til kommentar

Yeah, jeg har et forslag!

James Bond Nightfire, et skikkelig godt spil som gir en svært dyp følelse av å anvende våpen.

Yah, sånn minus at du lett kan headshotte en fiende fra 1km med pistol uten å sikte nesten.. Det er ALTFOR overdrevet. James Bond er kanskje flink, men våpen har begrensninger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...