InsertNumLock Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Har kjøpt meg leilighet som blir reist as we speak. Og for tiden så driver jeg å planlegger hvilke kabler jeg skal trekke mellom kontor og stue. Jeg ønsker å kjøre en HDMI kabel i veggen, med veggbokser. Lar dette seg gjøre, og hvilke tap på signal vil jeg få? Strekket er på 8 meter. Jeg har skjermkort med HDMI utgang som støtter lyd, så jeg følte at HDMI kanskje var letteste veien å gå. Men er åpen for andre forslag. Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Hvorfor ikke nettverkskabler? (eller trekker du det i tillegg?) Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 4. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2011 (endret) Trekker 3 nettverkskabler ja. Edit: Jeg har i grunn alt jeg trenger, men følte at det ville være gunstig å ha et direkte signal mot TVen også. Kjører stort sett PS3 Media Server, men av og til så er det greit å kunne dele PCskjermen. Endret 4. mars 2011 av Hille Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 hdmi får du fint på ihvertfal 15meter uten noe kvalitetstap(lengste jeg selv har vært borti). Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 4. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2011 Regnet ikke med store tapet på strekket, men det jeg frykter er at det forsvinner litt i skjøytene. Ønsker å ha veggbokser på begge sidene. Men jeg vet ikke om det lar seg gjøre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå