Hveding Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 (endret) Hei. Hvor er det best å jobbe om man vil tjene peng ? Skal jobbe så mye som mulig i sommerferien så jeg får råd til lappen og bil... Er villig til å jobbe meg halvt ihjel. 2 jobber annen hver dag eller noe slikt. Er 20 år. Mvh Patrick. Endret 3. mars 2011 av Hveding Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Skaff deg avløserkurs og jobb på gård hvis mulig. Lenke til kommentar
Hveding Skrevet 3. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2011 Kan vel nevne at jeg bor i tromsø. Godt betalt på gårder ? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Som ung avløser har man godt betalt alderen tatt i betraktning, men man jobber for pengene og står opp grytidlig, gjerne 4-5-tiden. Ellers kan du jo bli søppeltømmer, der får man også en del ekstra for ubekvem arbeidstid. Lenke til kommentar
Hveding Skrevet 3. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2011 Kanskje man går før søppeltømmer da. Får man ikke mindre betalt om man bare søker sommerjobb ? Lenke til kommentar
Mysterious Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Er du sommervikar har du ikke rett på UB-tillegg Lenke til kommentar
Hveding Skrevet 3. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2011 Tenkte meg det. Får vel søke jobb før å så slutte når sommerferien er slutt Lenke til kommentar
fantaorange50ore Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 for å bli avløser må du være fyllet 16 år. Lenke til kommentar
Hveding Skrevet 3. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2011 Jeg er 20 år. Kunne vel nevnt det i starten ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå