Gå til innhold

Vurderer kjøp av pc, på kreditt.

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg vurderer sterkt å kjøpe en "Pc i deler" fra komplett med kreditt.

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=486145

Så, for det første.

Vil disse komponentene holde til nyere / nye spill, ikke nødvendigvis på full grafikk?

Har noen andre erfaring med kredittkjøp fra komplett?

Jeg bor ikke i Norge for øyeblikket, og etter noen mail fra Komplett kom jeg fram til det at jeg må i allefall sette over penger på min norske konto hver måned, for å betale det ned.

Jeg har en fast inntekt som holder til det jeg trenger selv etter å ha betalt regninger evt. disse 429 kronene i måneden. 24 md: kr 429,-/md.

Vil dette være et totalt idiotisk kjøp?

Mvh

Hank

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du ikke absolutt må ha denne maskinen nå, ville jeg heller spart det jeg kunne og kjøpt en sannsynligvis bedre maskin for samme pengebeløp senere. Men så kan det også nevnes at jeg er sterkt i mot kredittkjøp når jeg ser hvor mye dyrere det blir i forhold til å spare selv.

Den maskinen du linker til blir jo eksempelvis 3.078,- dyrere å kjøpe på kreditt.

Utenom det så ser maskinen bra ut. Du vil nok ikke klare å drive alt på maks. kvalitetsinnstillinger, men vil ikke tro den er langt ifra heller.

Lenke til kommentar

Grunnen til at jeg faktisk vurderer kredittkjøp er pga nye spill jeg veldig gjerne kunne tenke meg å spille med mer en typ 20fps på laveste grafikk.

Blandt annet Crysis 2.

Det eneste jeg er litt "redd" for er hvis noe tull skulle ha skjedd, selv om jeg vet at jeg har fast inntekt i 2 år til, og mulighet til å betale litt mer every now and then, for å kanskje sette ned betalingsperioden til typ 14-16 mnd.

Men, jeg får vel tenke litt på det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...