fflex Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 (endret) Ok. Takk for kjapp respons. Ja jeg ga det støtteverktøyet et forsøk i går. Kjørte jeg "Start updating" så fikk jeg svar at telefonen ikke støttet dette. Kjørte jeg "manual patch" taben så tastet jeg inn et IEM nummer og fikk muligheten til å laste ned PC suite, USB driver (den er installert) og en brukerhåndbok. Sto lite om update av software. Mulig jeg er ute og kjører her men.. Prøvde også en løsning hvor det kom opp en detaljert liste hvor punktene inkluderte at jeg måtte fjerne batteriet, inn og ut med USB kabel etc. Men det stoppet opp på punkt 4 mener jeg, hvor det sto at en driver ville installeres ved en pop-up. Der skjedde det ingenting Prøvde å gjøre det på telefonen til dama for the record, og har den ikke fremfor meg nå. Endret 19. september 2011 av fflex Lenke til kommentar
fflex Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 (endret) Hadde noen orket bryet ved å beskrive eksakt hvordan de oppdaterte telefonen sin til 2.3? Da tenker jeg ved å bruke LG sin software. Ser på meg selv som rimelig oppegående når det gjelder sånt, men får det bare ikke til å funke. Setter stor pris på hjelp Endret 25. september 2011 av fflex Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 (endret) Virker som dem har fjernet muligheten til å gjøre oppdatateringen selv, da på min så har jeg nyeste v20 versjonen men når jg skulle gjøre det samme på pappa sin telefon så finner ikke programvaren modellen i databasen.. Testet så min å heller ikke der finner den telefonen lengre. Så er noe dem har gjort sentralt. anbefaller å ringe inn for å klage på dette Endret 26. september 2011 av freddy85 Lenke til kommentar
Aleksboi88 Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Sendt mail til LG Norge nå, så poster svaret jeg får! Lenke til kommentar
fflex Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Herlig int Aleks! Venter spent Lenke til kommentar
Aleksboi88 Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Vel, her er svaret fra LG, ikke at jeg blir noe klokere, for kommer fortsatt opp at jeg har siste programvare på tlf. har v10h og android 2.2.2, å får ikke oppdatert.. Dette skriver LG: Hei, Ja, Android 2.3 finns tillgängligt för uppdatering för Optiums One. Om du har problem att uppdatera kan de bero på att servern är upptagen. Testa att ansluta med LG Stötteverktyg (LG Mobile) och sök efter en uppdatering. Funkar det ej, vänta en stund och testa igen. Funkar det fortfarande inte, testa från en annan dator. Med vänlig hälsning Med Vennlig Hilsen Best regards Jonas J Lenke til kommentar
Aleksboi88 Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Noen som har prøvd denne? http://www.lg-phones.org/how-to-install-android-2-3-3-gingerbread-firmware-on-lg-optimus-one.html vet ikke om jeg tør Lenke til kommentar
fflex Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Vet ikke om det hjelper noe men: Hei Morten, Takk for henvendelsen. Andorid 2.3 oppdateringen til P500 har kommet og for å oppdatere telefonen så skal du ha lastet ned USB-driver og deretter trykke på 'Start updating' via støtteverktøyet. Det er viktig at telefonen ikke står i masselagring når den er koblet til din PC. Hvis du fortsatt opplever problemer med dette så kan du laste ned synkroniseringsprogrammet PC Suite IV og deretter oppdatere via det programmet. Hvis du har noen spørsmål er du hjertelig velkommen til å ta kontakt. Lenke til kommentar
HetrTiXc Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Noen som har prøvd denne? http://www.lg-phones.org/how-to-install-android-2-3-3-gingerbread-firmware-on-lg-optimus-one.html vet ikke om jeg tør Nå har ikke jeg gjort det på akkurat den måten(kdz til 2.3.3), men jeg anbefaler definitivt å gå for custom roms og du vil/tør/har kunnskapen til det. Skrev en grov guide til det på forrige side, og så er det bare å spørre Lenke til kommentar
fflex Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Der fikk jeg det til. Deilig! Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Oppdaterte min mobil til den nyeste firmware: 2.3.3 V20G. - Ha fortsatt problemer med datatilkobling 2G/3G, må ofte gå inn i Innstillinger, Trådløse kontroller, Mobilnettverk og bytte mellom 2G/3G nettverk for å få datatilkoblingen til å funke... Kjipt. Var ikke sånn på android 2.2. Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Fruen opplever også problemer med nettilgangen. Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Noen andre som opplever at 20g har veldig dårlig batteri-performance? Damas tlf lader seg ut på under én dag nå. - Var bedre under forrige versj. av 20. Men også den var mye dårligere enn under Froyo Lenke til kommentar
nordemoniac Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Er mye tull med denne telefonen. Sliter med at den henger seg opp, og at proximity-sensoren klikker (må bruke av-knapp for å legge på under samtale). Ble dritlei av supporten til LG. Nå blir det vel enda en iPhone istedet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå