Nilsen Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Går rundt Nvidias egne begrensninger for å spre bildet over flere skjermer. Les mer Lenke til kommentar
Greddi Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 oOo, nvidia kort med single-gpu surround? Klarer de å få det til på en gtx 580 så er jeg solgt. Lenke til kommentar
Corna Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 oOo, nvidia kort med single-gpu surround? Klarer de å få det til på en gtx 580 så er jeg solgt. Hvorfor har ikke nvidia laget dette før? Jeg har vært på utkikk etter noe som duger, men ikke sett noe tidligere Er dette kortet på komplett f.eks? Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 oOo, nvidia kort med single-gpu surround? Klarer de å få det til på en gtx 580 så er jeg solgt. Er dette kortet på komplett f.eks? Med tanke på at dette ble vist på CeBit-messen er sjansen relativt liten.. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 På tide at nVidia kommer med noe tilsvarende EF! De har laget mye bra kort til lav pris i det siste og manglende støtte for flere skjermer har vært den største hindringen for min del! Lenke til kommentar
Corna Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Hei. Jeg har et Geforce gtx 275 kort i min nåværende maskin Jeg skal kjøpe et nytt nå, vurderer dette: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=623442 Er det noen hensikt å kjøre dette i SLI? Den eneste "fordelen" vil vel være å at jeg han kjøre 4 skjermer event? Vurderer ellers å investere i et Radeon 6950 for å kunne bruke 3 skjermer, og som har en bra ytelse. resten av maskinen: i7 870 2.93 GHz 8 gb ddr3 1600 MHZ Asus HK 1156 Corsar 64 gb SSD 4 Terrabyte fordelt på andre disker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå