Sovende Panda Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 (endret) Heisann! Har tenkt å kjøpe meg min første bil nå og har funnet en Honda Accord 92'. Kan få den til 12.000 kr. Har lest litt rundt på nettet og funnet mest gode erfaringer rundt denne bilen. Er dette et bra kjøp? Nå har det seg også slik at jeg er litt bekymret ang. plassen i bilen. Det har seg slik at jeg er ca. 190cm høg og har lest at noen som er høgere enn meg (rundt 195-200cm) ikke har fått plass i bilen, mens noen på samme høyde har fått plass. Bilen er langt unna der jeg bor (ca. 5-6 timers kjøring en vei) så det er lite aktuelt for meg å bare prøvesitte bilen. Er det noen her som vet hvordan plassen er i denne type bil? Jeg må ta avgjørelsen i dag om jeg skal kjøpe bilen eller ei (vet det er kort varsel) så hadde sett stor pris på raskt svar Endret 3. mars 2011 av Sovende Panda Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Aldri kjøp bil usett. Aldri stol på det selgeren sier. 1 Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Har selv hatt en slik bil og jeg er 1,97m. Hadde ikke problemer med at den var for liten. Kjørte i 7 timer uten problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå