Toalettet Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Hey. Har enstasjonærpc med dlink adapter. Men her om dagen da jeg skiftet navn på nettverket står det plutselig at det bare er lokalt og jeg får ikke gått på internett selvom jeg har sterk signalstyrke. Hva er problemet? Harbtw ZyXel ruter. P6220hwt f3 ellernoe Nettet fungerer foresten på ipad, xbox live osv.. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Skiftet du navnet på nettverket på PC eller Routeren? Lenke til kommentar
Zash Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Problemet er nok at du skiftet navn... Lenke til kommentar
Toalettet Skrevet 3. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2011 Jeg gikk inn på zyxels side 10.0.0.5 og skiftet fra privat4329tal og til "mitt etternavn" Så er nok nettverket. Alle andre er tilkoblet det nye navnet nå Lenke til kommentar
Toalettet Skrevet 3. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2011 (endret) kominn på zyxel konfigurasjon nå. Men er det ett sted jeg skal gå for å konfigurere noe og få det "ikke-lokalt" ? noe info som jeg kan skifte inne på web-configuration til ruter'n; WPA-PSK (wtf? før var det WEP) Channel 11 2462mHz Security Mode Pre-Shared Key ReAuthentication Timer 0 (In Seconds) Idle Timeout 3600 (In Seconds) Group Key Update Timer 1800 (in seconds) Endret 3. mars 2011 av want2havebody Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 WPA er mye bedre enn WEP, så det er bare positivt. Slett trådløs-tilkoblingen i Windows og prøv å koble deg til på nytt etter å ha restartet trådløsbiten i pcen din. Lenke til kommentar
Toalettet Skrevet 3. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2011 Det er btw wpa. Det du sa skjønte jeg ikke. Men dsom jdg har fortstått har ikke pcen fått tildelt ipv4 og ipv6 ettersom det står bare lokalt på begge .. Men hva mente du? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Slett tilkoblingen. Det kan du gjøre i behandleren for trådløse nettverk eller hva det kalles nå om dagen. Så skrur du av trådløst nettverk på maskinen og starter det opp igjen. SÅ finner du nettverket i listen og legger inn de nødvendige data. Antagelig er grunnen til at det ikke fungerer at den fortsatt henger litt igjen i de gamle sikkerhetsinstillingene. Det er forresten fryktelig ufint å bumpe etter 7 minutter. Etter 24 timer, ja, jo, men etter noe som helst under 12 timer, nei... Lenke til kommentar
Toalettet Skrevet 3. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2011 (endret) Skal jeg aktivere/deaktivere Lokal tilkobling og trådløs tilbkobling? jeg deaktiverte begge og aktivere trådløs tilkobling. Men funker det? nei. Det står Min datamaskin - "mitt nye nettverksnavn" - (RØD X)- internett på den figuren inne på nettverks og tilkoblingssenter Endret 3. mars 2011 av want2havebody Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Slettet du den tilkoblingsprofilen som var der? Lenke til kommentar
Toalettet Skrevet 3. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2011 .. tilkoblingsprofilen.. hva er det? virker som det er noe feil med "DNS-serveren" Lenke til kommentar
Toalettet Skrevet 3. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2011 Løst! måtte bare sette alle innstillinger på motta automatisk inne i det nettverks og delingsenteret! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå