YojimboVII Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 (endret) Så i sommer skal jeg og en venn dra til Tokyo og være der i 14 dager så trenger et bra kamera som filmer og tar bilder. Jeg har sett på et kamera allerede og det ser bra ut med tanke på hva jeg trenger det til, men har dere noen andre tips? - http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=610422#extra Hva er det beste alternativet mitt hvis jeg tenker på et kamera som filmer og tar bilder i HD oppløsning(minimum 1080i) til rundt 2000kr? Takk, Yojimbo Endret 3. mars 2011 av YojimboVII Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Hva med og kjøpe et kompaktkamera som filmer i HD-kvalitet, lettere,mindre og fotografiene blir bedre. Lenke til kommentar
YojimboVII Skrevet 4. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2011 (endret) Noen som har spesifikke tips til videokamera? Endret 4. mars 2011 av YojimboVII Lenke til kommentar
YojimboVII Skrevet 5. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2011 (endret) Her var det mye hjelp å få synes jeg. Så mange views men bare et svar, flott. Endret 5. mars 2011 av YojimboVII Lenke til kommentar
Dropsonde Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Hvorfor ikke kjøpe rett fra kilden, med det mener jeg i Tokyo. Tror du vil finne et enormt utvalg til de beste priser som finnes. Hvis du ikke ønsker det har jeg ett alternativ til deg og det er Panasonic HDC-SD40EC-K. Det er noen hundrelapper over den prisen du nevner men det er godt kamera til prisen og skulle gi deg både god video og gode bilder. Jeg har veldig sansen for Panasonic sine kamera og synes de alltid kommer ut med gode produkter. Jeg tror dette kameraet vil være en god del bedre en varianten til Samsung. Ett annet alternativ kan være Canon LEGRIA HF R16. Lykke til og god reise! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå