Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Lurer på om denne kan brukes til hva jeg vil...


Anbefalte innlegg

Nettet vårt har en utolig dårlig signal nede på rommet mitt og jeg kan ikke være på både spotify og msn samtidig. Så jeg tenkte å kjøpe 2 av denne og lurer på om denne er til å plugge i PCen eller ruteren. Jeg trodde den var til ruteren men en bruker hadde postet et bilde hvor den var plugga i PCen. Jeg har ikke en gang et sted å plugge den i PCen men hvis det er riktig størrelse har jeg en sted å plugge den i ruteren hvis jeg tar av de gamle antennene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du leser kommentarene som er på den siden du linket til, vil du se at antennen er koblet til et wificard (med støtte for antennekoblingen) og ikke direkte i PCen.

 

Om du kan benytte den på din router kan vi hverken bekrefte eller avkrefte. Dette er avhengig av din router (produsent og modell ikke oppgitt).

Lenke til kommentar

Den antennen trådstarter linket til fra DX, er lite egnet til formålet.

Antenner får ikke noen slags magisk forsterkning i alle retninger. Man ofrer forsterkning i noen retninger for å øke den i andre.

Setter du opp slike piskantenner, så vil du få økt stråling i din etasje, men mindre signal nede...

 

Man kan jukse til dette, ved å legge ned antennene (begge steder). Poenget er at de ser hverandre med størst mulig forsterkning.

 

 

 

Collinear_pattern2-590x560.png

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...