Cuneax Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Med Toshibas nye trådløse og vanntette høyttaler får man god fleksibilitet. Les mer Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Om den har Ipx4 (hvorfor en x? er ikke noen ekspert på ip.systemet), så kan man vel strengt tatt ikke ta et bad med den (ei heller er den det jeg oppfatter som vanntett). Det betyr at den tåler vannsprut. AtW Lenke til kommentar
Zash Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Det første sifferet angir utstyrets beskyttelse mot inntrenging av faste gjenstander for eksempel støv, og utilsiktet kontakt med spenningsførende deler av kroppsdeler som for eksempel fingre. Dersom det ikke finnes noe krav til utsyrets beskyttelse mot noen av kategoriene erstattes sifferet med en X. (Fritt sakset fra Wikipedia) Men jeg hadde vært veldig skeptisk til å tatt med meg noe sånt i badekaret. Da skulle det minimum vært IPx7, helst IPx8! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Endelig noe de kan bruke fritt på grillparties i Bergen... Lenke til kommentar
Zash Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Da er det nok for lite med IPx4, burde nok vært høyere for at det skal overleve her! Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 (endret) Vil kunne fungere i dusj kanskje? Hadde vært ålreit å få en ekstra kickstart på dagen med musikk i dusjen. Endret 3. mars 2011 av hardkjerne Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Vil kunne fungere i dusj kanskje? Hadde vært ålreit å få en ekstra kickstart på dagen med musikk i dusjen. ¨ Sånn jeg oppfatter disse ip-verdiene ville jeg nok hatt minst ipx5 for å ha det inne i en dusj. AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg