Gå til innhold

Irriterende ting i spill V 1.0


Anbefalte innlegg

Kanskje ikke akkurat irriterende "i" spill, men heller "med", og det er all den uferdige dritten som slippes. Tendensen synes bare å bli verre og verre, og for meg kjennes det som vi faktisk betaler for å være spillselskapenes beta testere. Jeg synes det er rart, og lurer egentlig på hvorfor spillselskaper tydligvis er fritatt for alt som heter reklamasjoner og angrerett. De veit at har vi først kjøpt spillet så har de allerede pengene og kjøperen har egentlig ikke en dritt han skal ha sagt, ei heller sjangs til å få refundert penger for noe man oppfatter som defekt.

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Autogenering av liv i FPS spill. I BF3 har de til og med autogenering av skader på Tanks, biler osv.

Er jo en grunn til at man har Medics og Engineer med i spillet.

Autohealing er deaktivert på Hardcore (de HC-serverne jeg har spilt på ihvertfall) så tipper det er et par settings på server som kan gjøres på server for å stoppe autorepair/healing og det er vel av den grunn meget mulig at vi får se flere servere etterhvert hvor du ikke autoheales.

 

Det som jeg finner irriterende er spill hvor fienden konstant skaleres i forhold til ditt eget nivå... Oblivion er et eksempel på hvor de har tatt den litt for langt.

Lenke til kommentar

Autogenering av liv i FPS spill. I BF3 har de til og med autogenering av skader på Tanks, biler osv.

Er jo en grunn til at man har Medics og Engineer med i spillet.

Autohealing er deaktivert på Hardcore (de HC-serverne jeg har spilt på ihvertfall) så tipper det er et par settings på server som kan gjøres på server for å stoppe autorepair/healing og det er vel av den grunn meget mulig at vi får se flere servere etterhvert hvor du ikke autoheales.

 

Det som jeg finner irriterende er spill hvor fienden konstant skaleres i forhold til ditt eget nivå... Oblivion er et eksempel på hvor de har tatt den litt for langt.

Har alt for høy ping til at jeg gidder å spille pa HC servere. Ser en fyr å skyter så dør jeg bare helt plutselig :dontgetit:

Lenke til kommentar

Jeg vil si at DLC som absolutt ikke skulle vært DLC irriterer meg mest, som f.eks. skins, våpen etc. Husker en gang i tida hvor du unlocka skins ved å f.eks runde spillet.

 

Et nylig eksempel er Batman Arkham City. Hvorfor lager de en dlc med skins som absolutt skulle vært rewards i spillet? Jeg har kjempe lyst til å spille some 70s batman, men neggu om jeg vil betale ekstra for en kosmetisk endring.

 

Jeg er ok med DLC som gir ekstra missions/story/quest, men ikke kosmetiske endringer eller nye våpen. Det blir bare for dumt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...