Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Du får kjøpt de der i dagligvare i danmark, ihvertfall. Har brukt 2 pakker med de. Er veldig effektivt, men de får bare bort der og da, ikke over lenger tid, føler det som. Kommer alltid tilbake, uansett hvor regelmessig jeg brukte dem. Skal gå til innkjøp på nye, så får jeg se hva resultatet blir etter sommeren Lenke til kommentar
multisync Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 For min del hjalp de ingenting. Det kom noe fett på de greiene, men det som derimot var synlig var fortsatt på nesa. Mao, de fjernet det jeg uansett ikke så. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Dere kan lese denne tråden på reddit Lenke til kommentar
Xabi.A Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 (endret) ... Endret 13. desember 2011 av Jespio Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 (endret) Nå er det jo ikke nødvendigvis hudormer/blackheads du har, om du har svarte prikker på nesen. Det er gjerne noe annet som heter 'Sebaceous Filaments'. Whitney Laurence kan forklare det bedre enn meg, så jeg siterer: The same process that creates sebaceous filaments also causes blackheads. However, there's a major difference in degree. Sebaceous filaments occur in number and have a uniform appearance; blackheads erupt in isolation. Sebaceous filaments are tiny and look like pinpricks while blackheads look more like the aftereffects of a thumbtack or nail. Blackheads are darker than sebaceous filaments which typically appear only a few shades darker than surrounding skin. While some people luck out and have minimally visible sebaceous filaments, almost everyone has them to some degree. If you have "blackheads" on or near your nose but have otherwise clear skin, you're probably confusing a normal occurrence with a problematic condition. Larger pores mean more prominent sebaceous filaments. As you age and your skin produces less sebum, you'll see your sebaceous filaments diminish as well. Kilde: http://www.associatedcontent.com/article/5578980/sebaceous_filaments_no_they_arent_blackheads_pg3.html?cat=69 Endret 7. august 2011 av Jostein K. 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 hvis man har noe av det ellers i ansiktet, er det blackheads da? Jeg er forresten godt fornøyd med bulldog facewash, fuktighetskrem og face scrub som jeg har brukt i ca 4uker nå. Er det noen som har noen ler proukter å anbefale, masker ellernoe? Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Har litt antydninger til poser under øynene, hva er den beste behandlingen for det? Agurkskiver på øynene? Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet 10. august 2011 Forfatter Del Skrevet 10. august 2011 Har litt antydninger til poser under øynene, hva er den beste behandlingen for det? Agurkskiver på øynene? Nok søvn og vann! Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Sover nok (ca. 8 timer hver natt) og drikker mer enn nok vann (minst 5 liter hver dag), så tror ikke det er det. Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet 10. august 2011 Forfatter Del Skrevet 10. august 2011 Tilbring mer tid ute, alternativer kan også være mindre skjerm. Om du har dem for noe uforklarlig kan du gå til legen å spørre, eller dekke over med en concealer. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Er ikke akkurat så stress at jeg gidder å oppsøke lege for det, bare et mulig forbedringspunkt. Orker heller ikke å bruke concealer, tenkte mer på hvis det var noen enkle måter og forbedre det permanent på. Legger ved et bilde: Er vel kanskje mer snakk om mørke ringer enn poser. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Drikk mye vann, sov mer, spis jern og prøv en fuktighetskrem laget for øynene. Rumpekrem (hemoroide krem) sies å hjelpe hvis du smører det under øynene. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Hvorfor i all verden drikker du minst fem liter vann om dagen? Sov mer (10 - 12t) og se om det hjelper. Lenke til kommentar
Xabi.A Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Noen fler som begynner å rødme etter bruk av basiron ? Lenke til kommentar
Helpsomer Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 (endret) Har litt antydninger til poser under øynene, hva er den beste behandlingen for det? Agurkskiver på øynene? Hei. - Ikke klø deg hardt eller belast øyeområdet unødig, da dette ødelegger blodkarene under øynene. Har du allergi? - Spis grønne grønnsaker rik på k-vitaminer. Brokkoli og spinat f.eks. Dette for å få bedre blodsirkulasjon. - Hold deg unna alkohol. Hold deg i fysisk aktivitet. Nok søvn til rett tid! Man har et ur i mekanikken vår som faktisk sliter kroppen litt ut om vi f.eks ikke sover til de tidene kroppen er innstilt til. - Gjør øvelser som skaper blodsirkulasjon i området. F.eks så kan du nappe øyenbrynene forsiktig, eller tappe panna som om du skulle spilt piano på den. Ved å gjøre dette presser du blod ut fra området, dermed må blod fra områdene rundt bevege seg litt for å kompensere dette. Noen mennesker får ikke poser, andre har store fra de var barn. Gener har mye å si. Enkelte kan trene vekk posene sine, stresse mindre f.eks. Du må prøve å finne ut hva som ligger til grunn for at du har fått dine, så kan du evt. ta noen grep for å lindre det. Hvem vet, kanskje du drikker for mye vann? 5 liter hørtes ut som i meste laget. Kommer an på hvor stor du er. Endret 24. august 2011 av Helpsomer Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Da har jeg bestilt: Bulldog Natural Grooming Original Cleansing Face Wash Bulldog Natural Grooming Original Hydrating Moisturiser Bulldog Natural Grooming Original Exfoliating Face Scrub Anthony Logistics for Men Deep Pore Cleansing Clay Fra Feelunique.com. Leste litt lenger bak i tråden at man kunne få refundert noe hvis man sendte inn, men skjønte det ikke helt -- noen som kan utdype? Lenke til kommentar
Teac Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Da har jeg bestilt: Bulldog Natural Grooming Original Cleansing Face Wash Bulldog Natural Grooming Original Hydrating Moisturiser Bulldog Natural Grooming Original Exfoliating Face Scrub Anthony Logistics for Men Deep Pore Cleansing Clay Fra Feelunique.com. Leste litt lenger bak i tråden at man kunne få refundert noe hvis man sendte inn, men skjønte det ikke helt -- noen som kan utdype? Visst du leser på denne siden. Husk at 3 pund trekkes fra totalvareverdi per vare, slik at man kan ofte være godt over 200-grensa. I tillegg finner en alltid en kupong. Gyllen regel er vell også å handle på fredager (ekstra rabatter). Jeg og kjenninger har hatt et par ordre over 200-grensa, men har heller ikke fått moms på det. Kanskje en glipp? Tror det bare er å ta et bilde av momskvitteringen, og sende den som vedlegg på mail. Regn om summen til pund, så skal pengene være på konto innen noen dager. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Da har jeg bestilt: Bulldog Natural Grooming Original Cleansing Face Wash Bulldog Natural Grooming Original Hydrating Moisturiser Bulldog Natural Grooming Original Exfoliating Face Scrub Anthony Logistics for Men Deep Pore Cleansing Clay Fra Feelunique.com. Leste litt lenger bak i tråden at man kunne få refundert noe hvis man sendte inn, men skjønte det ikke helt -- noen som kan utdype? Kan du fortelle hvordan cleansing clayen er etter å ha brukt den? Lenke til kommentar
BjoernVegard Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 (endret) Noen som vet om en god fuktighetskrem som er parabenfri for en med eksem? Endret 29. august 2011 av BjoernVegard Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Prøv fuktighetskremene fra Bulldog. De er fri for ganske mye tull, inkludert parabener. Den finnes i en original versjon og en versjon for sensitiv hud. Dessverre er de utsolgt på feelunique.com, men Vita i Norge fører Bulldog. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå