raristam Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Har en HTC Legend med Android 2.2 Froyo. Tidligere, senest i begynnelsen av februar, funket det fint å se videoer fra VG-TV. Jeg trykket på linken til saken/videoen, så fikk jeg opp vindu med "download"-knapp, uten at VG-forsiden frosvant. Filmen ble da lastet ned og lagret på telefonen, og jeg kunne spille den av helt til jeg manuelt slettet filen. I det siste har telefonen i stedenfor å laste ned filmen, begynnt å åpne siden til VG-TV, den med thumbnail-bilder som linker til andre videoer, den som man får opp når man surfer på en vanlig datamaskin. I vinduet hvor videoen normalt skal vises, står det: "Din nettleser kan ikke spille av ønsket video. Det kan være du mangler Adobe Flash plugin eller støtte for HTML5 <video> (codec: video/mp4)" Jeg bruker Opera, men det funker ikke som før på standard HTC-nettleser heller. Har søkt på Market etter Adobe Flash, og søkt på nettet, og har konkludert med at HTC Legend 2.2 ikke har støtte for Flash; siden jeg ikke finner det i Market. Så... Hvorfor funket det før, men plutselig ikke nå lenger? Jeg trenger ikke flash, det er ikke det som er viktig for meg her. Jeg vil ha tilbake funksjonen jeg hadde før, at videoen ble lastet ned... Hadde selvfølgelig vert awesome å hatt flash, men da dette ikke går ann... Har noen noen gode svar på dette? Lenke til kommentar
raristam Skrevet 9. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2011 Anyone? Forresten, moren min har nettop kjøpt seg Samsung Galaxytab, og det funker ikke på den heller.. Lenke til kommentar
eisa01 Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Har du prøvd noen andre sider med <video> støtte? http://videojs.com/ er et eksempel. Kom over en annen side som nevner at det kan være litt problemer med video og Android: http://www.broken-links.com/2010/07/08/making-html5-video-work-on-android-phones/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå