Jotun Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Legkov kan bli tøff ja. Men han Chernousov? Hvordan er han? Virker som Russerne satser på å knekke til fra start og håpe på en ledelse før sisteetappen... Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Chernousov er sterk, og jeg tror nok Russland og Sverige blir tøffe i dag. De ser veldig sterke ut fra starten ja.. Men har trua på at Martin og Eldar ikke kommer til å gjøre seg bort. Legkov har jo ikke hatt så utrolig gode resultater hittill i VM, men han har jo vært involvert i en del uhell også.. Tror han er en av de som kan være istand til å skape en luke på tredje, kan jo bli kjipt om svensken klarer å henge på, samt at Gjerdalen må slippe. Men er usikker på styrkeforholdet mellom Petter og russern på siste.. Er jo grenser for hvor mye han kan klare å hente inn også. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Tord Asle skal lett holde med Sødergren. Men Legkov? Der har han ikke nubbesjangs. Vi må være minst 20-30 sek foran russland etter klassiskdelen. Rart at Canada ikke stiller med Harvey? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Hvis Sverige, Russlang eller og Finland har en luke etter tredje, så tror jeg ikke vi vinner. Northug er ikke så overlegen i forhold til resten av verdenseliten sånn som Bjørgen er på damesida. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Petter er langt fra overlegen. Han er veldig god å henge, så har Norge heng på teten når Petter starter er det nesten avgjort. Men skal Petter ta igjen et forsprang til et lag har eg ingen tro på at han vil klare dette alene. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Ahh, gleder meg. Stafett er en av de morsomste konkurransene. Har sovet urolig de siste par timene pga dette. Satser på gull i dag. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 (endret) Husj. Jeg er drittnervøs. Endret 4. mars 2011 av Shurger Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Husj. Jeg er drittnervøs. Fader ta, jeg også. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Er det bare meg, eller ligner Torgeir Bjørn fælt på kompanjongen til han Rudolf Blodstrupmoen i flåklypa? 1 Lenke til kommentar
Sjuki Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Kommer til å få hjerteattakk etter 10 min Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Satser på gjenntakelse fra 1997 Vm da eller? Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Det her blir så latterlig spennende, utrolig irriterende at jeg må dra til jobben klokken halv to. Nesten så jeg ringer inn syk Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Det her blir så latterlig spennende, utrolig irriterende at jeg må dra til jobben klokken halv to. Nesten så jeg ringer inn syk Sitter på jobb nå, så går glipp av mesteparten Må nøye meg med radio. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Er det bare meg, eller ligner Torgeir Bjørn fælt på kompanjongen til han Rudolf Blodstrupmoen i flåklypa? 3 Lenke til kommentar
Erratum Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Dette er høydepunktet i ski-vm imo. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 http://www.youtube.com/watch?v=9QtsOpJj_k8 Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Åssen ser det ut? Er Martin sprek? Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Herregud for noen nerver jeg har... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå