MartinF Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 (endret) La de nå få holde på. Er utrolig festlig å lese. Endret 4. mars 2011 av MartinF Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2011 Harald Bredeli Noen svensker kaller Petter Northug en gris. Han er grisearrogant, med griselyst til å terge svensker, og grisegod. En kunstner i sporet.. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2011 carsten skjelbreid Nå fikk jeg plutselig lyst til å høre "partysvenske" med Jaa9 & OnklP. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Etter å ha tenkt litt så vil eg si at den største genistreken som ble gjort i dag var å ja MJS gå første etappe. Hadde Eldar gått første hadde neppe han laget så veldig stort forsprang i frykt for å sprekke. Så nå MJS hadde sprukket på andre etappe så hadde ikke Norge hatt sjanse med Tord på tredje. Men et usikkert kort i MJS og Tord asle innpakket i de sikre kortene i Eldar og Petter. Genialt! Djupvik er konge! Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 (endret) http://www.expressen.se/sport/2.701/langdskidor/1.2353379/svt-profilen-om-northug-han-ar-en-gris Episk artikkel, med en enda bedre avstemning: Är Petter Northug en gris? Ett alternativ: Ja, absolut. Edit: Og det var allerede postet, men samme det! Endret 4. mars 2011 av Jonas. Lenke til kommentar
opar Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Hahaha! Ser på pressekonferansen nå, er så sykt bra av Petter å drite ut journalisten som synes det var unfair å gjøre som han gjorde på oppløpet. "I wanted to do a Dæhlie tactic, u know, the 360.. So I'm dissapointed only making the 90, and next time I hope to do the 740 or 1080" 2 Lenke til kommentar
KarlRoger Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Det er vel noe av det minst arrogante jeg her sett eller hørt Northug gjøre. Du må se etter ting å klage på for å ta deg nær av det. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Bare jeg som har fått Esten O. Sæther i vrangstrupen? For en idiot. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2011 Mitt tips: IKKE les Dagbladet. Møkkaavis. Lenke til kommentar
Sjuki Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Bare jeg som har fått Esten O. Sæther i vrangstrupen? For en idiot. For lenge siden Lenke til kommentar
kilik Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Noe mer humørløst enn Esten O. Sæther skal man lete lenge etter. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Det koker bra i svenske aviser gitt... http://www.aftonbladet.se/sportbladet/ Lenke til kommentar
slipten Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 overraskende å se hvor ille svenskene tar seg av det stuntet Petter gjorde. Petter fikk ihvertfall oppfylt vilja si :!: Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Over 1300 kommentarer, helt syktsykt mange! Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Tåpelig og pinlig å se Petter Northugs ungdomskoleoppførsel. Wha-O! Vi vinner i en idrett der bare nordmenn omtrent deltar og der staten bruker 100 vis av millioner. Lenke til kommentar
SML Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Der bare omtrent nordmenn deltar? overdriv litt mer? lol Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Der bare omtrent nordmenn deltar? overdriv litt mer? lol Langrenn er jo en mikro-idrett på verdensbasis, mindre enn idretter som roing, cricket og kunstløp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå