JR Ewing Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Spørs vel om folk vil forsøke å rykke som faen opp hellnergropa.. Det er isåfall for seint. De må rykke og kjøre hardt og lenge om de skal ha sjanse Mja, forsåvidt enig. Tar det tilbake. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Petter var veldig oppmerksom i bakken. Tydelig at han ikke vil drite seg ut der igjen. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 En ting er klinkende klart: Hellner kommer ALDRI til å knekke Petter i Hellnerbakken! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2011 Kan ikke annet enn flire når Petter glir forbi dem og staker i klassisk. :!: Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Vi så på de to-tre første etappene mens vi hadde gym. Takk for at ikke alle lærere er nazister av tredje grad! 6 Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Nei, men Petter lure-går så jævlig, er aldri 100% trygg på ham! Men tror de andre skal få seg et helvetes kjør om det blir spurt ja. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Nå lukker jeg ned PCen og koser meg med resten av stafetten! GO NORTHUG! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2011 FY FAEN så nervøs jeg er. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Nei, men Petter lure-går så jævlig, er aldri 100% trygg på ham! Men tror de andre skal få seg et helvetes kjør om det blir spurt ja. Haha. Ja. Der ligger noe av sjarmen også. Veit liksom aldri hvordan dette her ligger an. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Nei, men Petter lure-går så jævlig, er aldri 100% trygg på ham! Men tror de andre skal få seg et helvetes kjør om det blir spurt ja. Haha. Ja. Der ligger noe av sjarmen også. Veit liksom aldri hvordan dette her ligger an. Hehe, helt sant. Han har liker å gjøre det spennende. Helvete heller. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Blir helt varm av å se på gåinga til Petter! Det ene sekundet er han bakerst, det andre går han frem på en nonchalant måte. Vet liksom aldri hvor vi har han helt. Grusomt. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Herregud, jeg holder på å døøø!! 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2011 Synes Petter ser sliten ut jeg. Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 At de andre ikke drar? De vet jo at de ellers vil bli nummer 3. Eller er det premiepengene som lokker? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 At de andre ikke drar? De vet jo at de ellers vil bli nummer 3. Eller er det premiepengene som lokker? Tror de prøver, alt for jevnt. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Herregud, hva skjedde med Hellner der!? Blir helt nervøs av dette Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Faen jeg gruer meg til spurten. Hellner er skummel, spesielt om løsningen av smurningsproblemene virkelig var genuint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå