Jotun Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Klarte seg jo rimelig greit på 15k'en. Nei huff, blir nok jevnt detta. Erwing: Jeg syns finnen har vist svakhetstegn i denne etappen. Er mindre redd for Finland enn Sverige, Russland, Italia og Tyskland. Nja, men veksler de i samme gruppe der så blir det skummelt okke som, tror jeg. Stikkord: Intervallstart. Bra for de med kollosal kapasitet. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2011 Nå må faen meg Gjerdalen kommer seg opp!!! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Nå må faen meg Gjerdalen kommer seg opp!!! Eldar sier at Gjerdalen skal få kline til det han har siste 2,5. Spørs om det holder til en luke gitt. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Gjerdalen må hvertfall holde seg foran russeren. For Legkov er helt ute og kjører. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Gjerdalen kommer seg fram nå. Ikke grin. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Herregud så nervepirrende! Men meget bra kjørt av Gjerdalen som la seg i rygg på svensken etterhvert der. Lenke til kommentar
Ivantacus Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Tror dette skal gå bra jeg Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Hvem har italia på siste? Piller Cottrer Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Gjerdalen kommer seg fram nå. Ikke grin. Tøffen. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Gjerdalen kommer seg fram nå. Ikke grin. Tøffen. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Eg er VELDIG glad Tord Asle ikke kjørte fra hvertfall!!!! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2011 Derfor skulle man hatt Svendsen på 3. etappe. Lenke til kommentar
bögfisk Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Hvis gjerdalen slipper er han passe elending. Han har jo gått søndagstur hele etappen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå