DJ_Dark Skrevet 4. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2011 Dette blir en jævla stor gruppe. Lenke til kommentar
Erratum Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Det viktigste er at Petter går ut i tetgruppen. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Om folk whiner, so what? Bare ignorer det. Folk må få reagere som de selv vil. Man må regne med å få høre det når man tar så monumentalt feil som dere gjorde. Hva var feil med det jeg sa? De SA jo på TV at Martin gikk førsteetappen for det er den etappen som vanligvis går saktest. Den gikk definitivt ikke så sakte som de planla, Martin møtte veggen og slapp. Taktikken feilet, og takk gud for at Eldar gikk tidenes andreetappe. Jeg sa aldri at "gullet glapp" eller ting som det. Tingen er vel den at hadde MJS hatt en normal dag så hadde Norge hatt luke nå. Så taktikken er ikke dårlig, men MJS gjorde ikke jobben. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Feltet har tatt igjen dem to foran der nå... huff for en avslutning dette kan bli! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Liker dette så absolutt ikke. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Tord har visst fått beskjed om å ligge bak svensken. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Vi får se positivt på det, det blir jævlig spennende! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Tenker nok at denne gruppen sprekker opp. Men overrasket over at så mange hang på Legkov når han "etter sigende" gikk så utrolig fort. Eg tror Anders og Tord har gått veldig rolig der i tet. Målet deres er å henge på inn til veksling slik at Petter og Hellner har en gruppe! Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Jævla feigt av landslagsledelsen. La Tord bestemme selv ffs. Lenke til kommentar
bögfisk Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Jeg elsker det! Det er sånn en stafett skal være, ikke en forbanna parademarsj fra 2. tappe Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Jævla feigt av landslagsledelsen. La Tord bestemme selv ffs. Enig. Tror nok de hadde sett for seg et hardere kjør av party-svensken. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 (endret) Er det seriøst noen her inne som hadde hatt et ønske om at Tord Asle skulle prøve å dra i fra ut fra veksling? Det ville hvertfall vært den dummeste taktikken ever! Da hadde han stivnet og aldri klart å henge inn. Nå kan han kjøre mot slutten istedet, slik han gjorde ilag med Petter på 30km. Endret 4. mars 2011 av Jotun Lenke til kommentar
SML Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Denne gruppa sprekker opp, får bare håpe at norge er med i pulja som leder. Northug må ha en ledelse hvis han skal klare det. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Han har vel ikke gitt tegn til at han selv vil fyke ifra heller? Tror landslagsledelsen har kontroll på det. Om han hadde brent av mye krutt selv etter 3.5-4km med å gå alene kunne det blitt totalsprekk om toget tok han igjen senere. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Denne gruppa sprekker opp, får bare håpe at norge er med i pulja som leder. Northug må ha en ledelse hvis han skal klare det. Northug trenger da absolutt ingen ledelse. Han trenger å gå ut ilag med tetgruppa. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Kommer til å bli rimelig nervepirrende dette.. Finland har jo Heikkinen på siste også, blir farlig! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Heikkinen er god han, men klarer neppe å dra ifra feltet. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Gjerdalen må fylle, thats it. Mer enn det kan vi ikke forlange Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Erwing: Jeg syns finnen har vist svakhetstegn i denne etappen. Er mindre redd for Finland enn Sverige, Russland, Italia og Tyskland. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Klarte seg jo rimelig greit på 15k'en. Nei huff, blir nok jevnt detta. Erwing: Jeg syns finnen har vist svakhetstegn i denne etappen. Er mindre redd for Finland enn Sverige, Russland, Italia og Tyskland. Nja, men veksler de i samme gruppe der så blir det skummelt okke som, tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå