Jotun Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Eldar: Vil du gifte deg med min datter????? 2 Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Herregud for en vanvittig etappe av Eldar! Sender alt av positive tanker til mannen med pilotbrillene nå! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 OG NÅ SKAL DU HENGE SOM DU ALDRI HAR GJORT TORD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2011 Fantastisk luke ned til Russland. Og for en etappe av Eillar!!! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 ELDAR ER GUD! Tar igjen 20 sekunder og har krefter til å dra fra russern! Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Om folk whiner, so what? Bare ignorer det. Folk må få reagere som de selv vil. Man må regne med å få høre det når man tar så monumentalt feil som dere gjorde. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Jeg tror faktisk Tord Asle kan gå ifra Anders Sødergren jeg. Lenke til kommentar
bögfisk Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Northug vs Hellner på siste etappe. Dette blir EPIC! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Det er synd at smørningen avgjør løpene Det er jo endel av skisporten... Akkurat som med dekkvalg i bilsport fks. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Kom igjen Gjerdalen! Ser de nærmer seg bak nå, sattan som Legkov og co går! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Om folk whiner, so what? Bare ignorer det. Folk må få reagere som de selv vil. Man må regne med å få høre det når man tar så monumentalt feil som dere gjorde. Mulig noen tok feil, men synest du MJS gikk bra? Det han gjorde er dessverre ikke godt nok, og kun en Eldar i kanonform redder dette. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2011 Er redd den store gruppen kommer opp der. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Skjer med at Japsenene henger med da? 1 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Dette blir en duell mellom Norge, Sverige, Russland, Finland, Tyskland og Italia. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Blir snart samlet felt dette. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Om folk whiner, so what? Bare ignorer det. Folk må få reagere som de selv vil. Man må regne med å få høre det når man tar så monumentalt feil som dere gjorde. Hva var feil med det jeg sa? De SA jo på TV at Martin gikk førsteetappen for det er den etappen som vanligvis går saktest. Den gikk definitivt ikke så sakte som de planla, Martin møtte veggen og slapp. Taktikken feilet, og takk gud for at Eldar gikk tidenes andreetappe. Jeg sa aldri at "gullet glapp" eller ting som det. Lenke til kommentar
bögfisk Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Det er jo endel av skisporten... Akkurat som med dekkvalg i bilsport fks. Jeg tror pipen ville fått en annen lyd hvis smørningen konstant var i Norges disfavør. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Det blir nok et stort felt inn til veksling. Tviler på at Gjerdalen og co prøver litt engang på å dra ifra. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Tror aldri jeg har hatt så høy puls på jobb som jeg har nå. Og det uten bilder. Shiiiiit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå