AnewZ Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Om Gjerdalen taper for Sverige/Russland så kan Northug ta inn MAX 20sek på en kanongod dag, vil jeg tro. Sett at Hellner ikke er på topp. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Tror ikke Sødergren går ifra Tord Asle Gjerdalen. Frytker Russland mest. Legkov i motbakkene er sykt. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Har trua på at Gjerdalen klarer å henge på jeg og! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Om Gjerdalen taper for Sverige/Russland så kan Northug ta inn MAX 20sek på en kanongod dag, vil jeg tro. Sett at Hellner ikke er på topp. 20 sekunder? Da er han i bedre form enn eg trodde hvertfall! Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Men fyfaen som folk her inne whiner og bitcher, herrefred. Jeg er forøvrig fornøyd med at det er Gjerdalen som går 3. etappe og ikke Emil Hegle. Det er de som er skigutta vår, og alle er med i laget. Mens EHS er ikke med resten. Om folk whiner, so what? Bare ignorer det. Folk må få reagere som de selv vil. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Satse på at Gjerdalen greier å henge like bra som han gjorde på 2x15 nå. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Jeg har tro på dette. Teichmann virka skummel, men faller av nå. Finland kan bli skumle. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Nå må du bare KJØRE PÅ ELDAR!!! Skrell av russeren så har ikke Legkov sjanse! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Torstein: Så derfor kan vi ikke nevne det? Jotun: Som jeg sa, om Northug har en kanondag og Hellner ikke har den beste dagen er 20sek ikke umulig Men det vil jeg tro er maks. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Hellner ja... Tenkte mer på russeren.... Hellner er en fjott. Lenke til kommentar
Erratum Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Det ryktes om at Northug er veldig tent. Er veldig imponert over Rønning han har virkelig gjort en veldig bra jobb. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2011 Stikk fra russern nå! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Dra av Olsson og nå Eldar. Tenk hvis MJS hadde hatt dagen?! Steike dægern. Da hadde det blitt slik de planla. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Herregud som jeg håper Gjerdalen har dagen! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 NEI ELDAR! Knuse til nå! Herregud som jeg håper Gjerdalen har dagen! Pluss 23! Lenke til kommentar
bögfisk Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Det er synd at smørningen avgjør løpene Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2011 Nå får vi en herlig luke! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå