Jotun Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Der dreit Sverige og Russland seg ut. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Eldar, jeg er imponert. Konge Eldar! Lenke til kommentar
Ivantacus Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Eldar er jo rene duracell kaninen! Lenke til kommentar
Gaardon Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Eldar Rønning jeg elsker deg! du har reddet dagen! Lenke til kommentar
SML Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Digga meg, fytti så rask eldar var Lenke til kommentar
bögfisk Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Å nei, gullet er tapt. Bu-fuckings-hu ( 1 Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Tror ikke russerne blir disket for det der. Det hadde vært vel strengt. Eldar har kontakt. Kan bli bra. Uansett så er jeg glad for at Tord Asle går 3. Han kjenner nivået til løperne, og Emil har aldri fått prøvd seg på dette nivået i fellesstart. Tord Asle er rutt på å henge og Legkov er ikke i den beste formen. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Eldar må rykke å gå fra. Olsson er sliten og russern har dårlig ski! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Kom hjem litt sent fra skolen til Russland/Sverige i ledelsen med Rønning ca 18sek bak, tenkte bare: Faen. Men Rønning går jo fantastisk! Håper bare ikke alt kruttet er brent opp nå. Men fyfaen som folk her inne whiner og bitcher, herrefred. Jeg er forøvrig fornøyd med at det er Gjerdalen som går 3. etappe og ikke Emil Hegle. Det er de som er skigutta vår, og alle er med i laget. Mens EHS er ikke med resten. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Satan steike Eldar. Det der fikk jeg klump i halsen av. Respekt!! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Eldar har kontakt. Kan bli bra. Uansett så er jeg glad for at Tord Asle går 3. Han kjenner nivået til løperne, og Emil har aldri fått prøvd seg på dette nivået i fellesstart. Tord Asle er rutt på å henge og Legkov er ikke i den beste formen. Enig. Syns Gjerdalen har fått ufortjent mye tyn. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Hvor mye taper Gjerdalen og hvor mye kan Northug ta inn? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Gjerdalen har vist gang på gang at han er god å henge. Kommer de likt inn henger han nok knn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå