Gå til innhold

Ski-VM 2011: Stafett 4x5km kvinner, 4x10km menn


  

50 stemmer

  1. 1. Tar Norge gullet i kvinnestafetten?

  2. 2. Tar Norge gullet i herrestafetten?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om folk whiner, so what? Bare ignorer det. Folk må få reagere som de selv vil.

Man må regne med å få høre det når man tar så monumentalt feil som dere gjorde.

Hva var feil med det jeg sa? De SA jo på TV at Martin gikk førsteetappen for det er den etappen som vanligvis går saktest. Den gikk definitivt ikke så sakte som de planla, Martin møtte veggen og slapp. Taktikken feilet, og takk gud for at Eldar gikk tidenes andreetappe. Jeg sa aldri at "gullet glapp" eller ting som det.

 

Tingen er vel den at hadde MJS hatt en normal dag så hadde Norge hatt luke nå. Så taktikken er ikke dårlig, men MJS gjorde ikke jobben.

Lenke til kommentar

Tenker nok at denne gruppen sprekker opp. Men overrasket over at så mange hang på Legkov når han "etter sigende" gikk så utrolig fort.

 

Eg tror Anders og Tord har gått veldig rolig der i tet. Målet deres er å henge på inn til veksling slik at Petter og Hellner har en gruppe!

Lenke til kommentar

Er det seriøst noen her inne som hadde hatt et ønske om at Tord Asle skulle prøve å dra i fra ut fra veksling?

 

Det ville hvertfall vært den dummeste taktikken ever! Da hadde han stivnet og aldri klart å henge inn. Nå kan han kjøre mot slutten istedet, slik han gjorde ilag med Petter på 30km.

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Klarte seg jo rimelig greit på 15k'en. Nei huff, blir nok jevnt detta.

 

Erwing: Jeg syns finnen har vist svakhetstegn i denne etappen. Er mindre redd for Finland enn Sverige, Russland, Italia og Tyskland.

Nja, men veksler de i samme gruppe der så blir det skummelt okke som, tror jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...