Gå til innhold

Passer delene sammen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alt passer. Vanskelig å si om det burde endres på noe noe du ikke sier noe om hva du skal bruke den til. Det er vel uansett spill tenker jeg så isåfall synes jeg den ser fin ut :) Personlig ville jeg gått for et annet kabinett, men det er en smakssak.

Tror ikke det følger med DVI-kabel med skjermen så det må du sørge for. Følger dog med en VGA.

Det kan jo også ta sin tid før du får det tilsendt pga av at hovedkortene tidligst kommer neste uke samt at skjermkortet ikke er på lager, men det har du sikkert regnet med :)

Fint oppsett.

Lenke til kommentar

Takk for rast svar :new_woot: har lagt til DVI-kabel i handlevogna nå

Regner med at jeg må vente en stund på å få delene tilsendt, men vil være tidlig ute med bestillning ettersom jeg regner med veldig mange vil bestille sandy bridge nå, og jeg vil være så langt mulig framme i køen som mulig.

Endret av caprize
Lenke til kommentar

Legger meg ut til hugg her ;) Forskjellen jeg opplevde fra en Samsung F3 1gb til Corsair 120F SSD var faktisk ikke så stor som forventet. Klart, oppstart etc. går mye kjappere, kortere responstid i åpning av programmer, raskere surfing etc, men hadde fremdeles klart meg lenge med Samsung-disken.

Med det sagt så stiller jeg høye krav til en ny PC mtp generell respons og det synes jeg faktisk Samsung-disken var god på.

Med andre ord så må man etter min mening på død og liv ikke ha en SSD for å få en god opplevelse med en ny PC. Har man råd så for all del! Det er slettes ikke noe minus, men skvis ikke inn en SSD hvis dette betyr en degradering av resten av systemet.

Endret av Komakino
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...