stoneyboy Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Hei. Driver på å formaterer pc-en og migrere fra xp til win7 og samler opp de siste drivere til hovedkort og skjermkort. I forbindelse med hovedkort sliter jeg litt med å finne rette drivere. Jeg mener på at ved tideligere anledninger så var det på en måte bare 1x utility jeg trengte å kjøre for å instalere siste driver, men på asus sine hjemmesider finner jeg en hel del og jeg vet ikke hvilken som er rett. Kan noe veilede meg med å finne rette driver ? Kortet mitt er ; Asus Maximus Formula Intel X38 Socket 775 Link til prod sidene hos asus ; http://www.asus.com/product.aspx?P_ID=SUtOxkjNA4ODENtN Takk! Lenke til kommentar
GnuNix Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Hei. Driver på å formaterer pc-en og migrere fra xp til win7 og samler opp de siste drivere til hovedkort og skjermkort. I forbindelse med hovedkort sliter jeg litt med å finne rette drivere. Jeg mener på at ved tideligere anledninger så var det på en måte bare 1x utility jeg trengte å kjøre for å instalere siste driver, men på asus sine hjemmesider finner jeg en hel del og jeg vet ikke hvilken som er rett. Kan noe veilede meg med å finne rette driver ? Kortet mitt er ; Asus Maximus Formula Intel X38 Socket 775 Link til prod sidene hos asus ; http://www.asus.com/product.aspx?P_ID=SUtOxkjNA4ODENtN Takk! laste ned de følgene drivere så kommer du fort i gang: Chipset: Intel® Chipset Software Installation Utility V9.1.1.1019 for Windows 7 32bit & 64bit.(WHQL) 2.84mb. Audio - Nyesten Lan - Det er bare en driver der, ta den! Om du ønsker det eller om du kjører RAID er det greit å laste ned SATA vertøyet også, men den er ikke påkrevd av windows. Lenke til kommentar
stoneyboy Skrevet 2. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2011 Takk. Da antar jeg den chipset utility-en er den hovedsakelig som tar av seg instalasjon av hovedkortet som jeg etterlyste ? Noe annet jeg må huske på av drivere før jeg formatere ? Lenke til kommentar
007CD Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Har du nettverks driver så er du hjulpet. Uten denne er du strandet uten at du får maskinen på nett for å hente ned nyere drivere. Da måtte du fram med USB minnepennen, og begynne å overføre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå