Gå til innhold

Rett drivere til mitt hovedkort ved formatering ?

Anbefalte innlegg

Hei. Driver på å formaterer pc-en og migrere fra xp til win7 og samler opp de siste drivere til hovedkort og skjermkort. I forbindelse med hovedkort sliter jeg litt med å finne rette drivere. Jeg mener på at ved tideligere anledninger så var det på en måte bare 1x utility jeg trengte å kjøre for å instalere siste driver, men på asus sine hjemmesider finner jeg en hel del og jeg vet ikke hvilken som er rett. Kan noe veilede meg med å finne rette driver ?

Kortet mitt er ; Asus Maximus Formula Intel X38 Socket 775

Link til prod sidene hos asus ; http://www.asus.com/product.aspx?P_ID=SUtOxkjNA4ODENtN

Takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei. Driver på å formaterer pc-en og migrere fra xp til win7 og samler opp de siste drivere til hovedkort og skjermkort. I forbindelse med hovedkort sliter jeg litt med å finne rette drivere. Jeg mener på at ved tideligere anledninger så var det på en måte bare 1x utility jeg trengte å kjøre for å instalere siste driver, men på asus sine hjemmesider finner jeg en hel del og jeg vet ikke hvilken som er rett. Kan noe veilede meg med å finne rette driver ?

Kortet mitt er ; Asus Maximus Formula Intel X38 Socket 775

Link til prod sidene hos asus ; http://www.asus.com/product.aspx?P_ID=SUtOxkjNA4ODENtN

Takk!

laste ned de følgene drivere så kommer du fort i gang:

Chipset: Intel® Chipset Software Installation Utility V9.1.1.1019 for Windows 7 32bit & 64bit.(WHQL) 2.84mb.

Audio - Nyesten

Lan - Det er bare en driver der, ta den!

Om du ønsker det eller om du kjører RAID er det greit å laste ned SATA vertøyet også, men den er ikke påkrevd av windows.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...