NeEeO Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 (endret) Hei, er syltetøy farlig(sukker..osv)? nnå snakker jeg ikke om et hvilken som helst syltetøy, men coop jordbær syltetøy. Pleier å putte på en ekstra stooor dash på brødskiva Endret 2. mars 2011 av Noreply Lenke til kommentar
Fridtjof123 Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Regner ikke med at syltetøyet hadde vært lovlig å selge om det var farlig. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 (endret) Ja, en av bivirkningene til syltetøy er "plutselig og uforklarlig død". Neida, syltetøy går helt greit med mindre du er på slankern. Endret 2. mars 2011 av Dermuszdel Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 2. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2011 Regner ikke med at syltetøyet hadde vært lovlig å selge om det var farlig. mye sukker? Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 (endret) Du tuller nå sant? Men nei, det tviler jeg sterkt på. Endret 2. mars 2011 av handerrre Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 2. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2011 Men, hallo onkel sier at det er farlig å putte på for mye på brødskiva Lenke til kommentar
chokke Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Det er en god del sukker i det ja. Det er det eneste farlige ved det. Så med mindre du prøver å kutte ned på karbiser og drit, så kos deg med syltetøyet du . Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Det farligste med syltetøy er vel hvis du søler en stor flekk på gulvet som du kan skli i og slå hodet..... Ellers finnes det lettere utgaver med mer bær og mindre sukker. 2 Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Men, hallo onkel sier at det er farlig å putte på for mye på brødskiva I smell troll. Det farligste med syltetøy er vel hvis du søler en stor flekk på gulvet som du kan skli i og slå hodet..... :!: Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Mye e-stoffer da vøtt. Hvis du føler deg litt trøtt om morran og trøtt om kvelden bør du nok stikke sporenstreks til nærmeste lekjare Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Farlig er det ikke, men det er usunt. Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Ikke nødvendigvis. Alt med måte er det noe som heter. Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Syltetøy med sukker på vaffel er bra Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 3. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2011 Du kommer til å dø. OMG, deg igjen nå. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Du kommer til å dø. De fleste kommer nok til å gjøre det en dag. Lenke til kommentar
larsere Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Syltetøy er 100% dødelig, alle som spiser det dør. Fra troll til fakta; jeg tror ikke det er noe farlig, selv er jeg fattig student og hybelboer, og jeg kjøper til stadig mye syltetøy. Hadde det vært så farlig hadde jeg vært dau for leeenge siden I dag er jo alt farlig/usundt uansett så... Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Du kommer til å dø. De fleste kommer nok til å gjøre det en dag. Det stemmer på en flekk. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 3. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2011 Er det ikke noe som er sunt eller bra(fordeler) i jorbør syltetøy? vitamin A? Vitamin B? Vitamin C? Omega 3?... Noe? Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Masse Omega 3 i jordbærsyltetøy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå